Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość domiimii

Staż pracy? czyli...

Polecane posty

Gość domiimii

Hej. Może ktoś mi pomoże, pracuję w malej firmie i coraz częściej odnoszę wrażenie, że ludzie w niej nie znają się na swojej pracy. SKończyłam studia lic.( prawo pracy mówi, ze(również) po studiach lic.do stażu pracy powinnam doliczyć 8 lat) Nie znam się za bardzo na kadrach, natomiast problem jest taki, że nie mogę doliczyć się tego, czy już w 2011 roku należało mi się już 26 dni urlopu czy jeszcze 20 pomóżcie. Studia lic. skończyłam w 2007 roku 09.2008- koniec lutego 2009- staż 16.03.2009- teraz praca (1/2 etatu) W tym roku już na pewno powinnam mieć większy wymiar urlopu, jednak chodzi mi o zeszły rok...bo jeśli tak, będę dochodzić swojego. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domiimii
cisza...widzę, nie tylko ja przy tym wysiadam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paper clip222
stazu nie wliczasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paper clip222
tzn Okres pobierania przez bezrobotnego stypendium w trakcie wykonywania stażu podlega wliczeniu do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu. Natomiast okresu pobierania tego stypendium nie wlicza się do okresu zatrudnienia, od którego zależy nabycie prawa do urlopu wypoczynkowego. wliczasz do lat pracy ale nie wliczasz do wymiaru urlopu reszte ci zaraz przelicze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paper clip222
od 11 miesiecy nalezy ci sie 26 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domiimii