Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zugajka7236

pytanie o salon Syntia W Bydgoszczy

Polecane posty

Witam! Proszę o opinie dziewczyn z Bydgoszcy które korzystały z usług salonu Syntia W Bydgoszczy, czy warto tam wykonać makijaż permanentny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej! Byłam dziś na m.p. brwi w salonie Syntia w Bydg. Jestem zadowolona! Wykupiłam z Groupona. Robiła mi p. Emilia. Brewki są super. Jeszcze ciemne, ale to normalne. Są równe, mają ładny kształt. Ważne aby dokładnie wytłumaczyć o jaki efekt nam chodzi. Pani robi makijaż metodą cieniowania. Pozdr.!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mysiaak
Witam ja tez bylam z gruponu i brewki sa calkiem niezle chociaz trzeba dokladnie wytlumaczyc o jaki ksztalt chodzi. Jedyne co mi sie bardzo nie podobalo to cala sytuacja z gruponem.Grupon o wartosci 800zl a pani kosmetyczka mowi ze w cena za jaka kupilam grupon tj 149zl nie jest wliczona poprawka. Trzeba doplacic kolejne 350zl!!!bez poprawki makijaz perm wytrzyma ROK MOZE 2!!! do takiego makijazu poprawka jest konieczna! Uwazam ze zostalam oszukana przez ta kosmetyczke bo tresc gruponu mowi co innego:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja też byłam na makijażu permanentnym ust zapłaciłam za niego 199zł ( miałam groupon). Wiedziałam że będzie konieczna korekta więc telefonicznie zapytałam jaka byłaby jej cena- Pani kosmetyczka powiedziała że 175zł dokładnie -więc myślę sobie nie tak bardzo drogo skorzystam. Poszłam na zabieg i już w jego trakcie Pani kosmetyczka powiedziała że zaszła jakaś "pomyłka" i korekta nie kosztuje 175zł jak mi mówiono tylko 450zł!!!!! czuję się jak moja poprzedniczka oszukana przez zakład -została perfidnie poprostu okłamana byleby tylko wykupić groupon i przyjść na zabieg. Z efektu makijażu permanentnego jestem średnio zadowolona a na korektę do tego zakładu na pewno nie pójdę. Wprowadzają klietki w błąd , oszukują, nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mądra po szkodzie
Witam Panie. Dołączam i swoją wiedzę nt. salonu Syntia z Bydoszczy, z ul.Solskiego. Znajoma robiła tam makijaż permanentny z grouponu i również była rozczarowana jakością usługi, i ceny kolejnej wizyty.Nawet przymknęła oko na to, że kosmetyczka była w brudnobiałym uniformie. Mój horror w tym "salonie " polegał na tym , że wykupiłam za 79zł groupon na koloryzację,odzywienia,masaz głowy,strzyżenie i modelowanie. Masaż to dla fryzjerki mycie włosów w wolnym tempie, odżywianie to nałożenie jakiejś mazi, a farbowanie tragedia! Dodam że do tej pory chodziłam do salonów pracujących na takich kosmetykach jak Matrix, Wella itp. A w tym zakładzie "Syntia" na moich blond włosach, w których przyszłam nałożono farbę i wyszedł kolor żółty i biały! Przy mnie fryzjerka odebrała telefon od klientki, która skarżyła się na usługę farbowania włosów i żądała poprawienia usługi a fryzjerka po prostu rozłączyła się. Po czym wróciła do mnie i w impertynencki sposób próbowała wmówić mi, że , ona już nic nie jest w stanie zrobic. To skandal tak potraktowac klientkę! Ostrzegam wszystkie Panie, że w zakladzie "Syntia" klientki są oszukiwane, ignorowane a klientki z groupnu są traktowane jak klientki II kategorii. Sprawdziłam opinie wsród fryzjerek na temat farb By Fama (takich używa zakład "Syntia"), większośc profesjonalnych fryzjerek o nich nie słyszało a inne które na nich pracowały mówią że to niska półka, dużo chemii dlatego np. mocno szczypie skóra podczas farbowania, no i bardzo szybko spłukuje sie kolor. Fryzjerka na początku mojej wizyty w zakładzie chwaliła się że sprzedała prawie 200 grouponów z jednej reklamy. Obecnie jak zauważyłam w necie ma ponowną reklamę z Grouponu. Przestrzegam wszystkie Panie przed tym salonem. A tym Paniom, które juz kupiły kupon doradzam zrobienie zdjęcia włosów przed wizytą w salonie Syntia i jeśli wyjdzie skandaliczny kolor to natychmiast żądać poprawy usługi w ramach reklamacji. Pani fryzjerka poinformuje, że najszybciej za miesiąc może nałozyć farbę, bo może wyjść kolor zielony. W tej sytuacji ma się 2 wyjścia. Pierwsze chodzic pokornie w np. żołtych włosach, narażając się na śmiesznośc i kpiny w domu, pracy czy na ulicy, by po tym czasie oddać sie ponownie w ręce fryzjerki z salonu "Syntia" Drugie wyjście to pójść do profesjonalnego salonu i tam dokonają dekoloryzacji i nałożą pożądany kolor. Następnie wziąć rachunek i zażądać zwrotu od zakładu "Syntia". W przypadku odmowy sprawę może się zająć Inspekcja Handlowa, ul. Jagiellońska 10 lub Miejski Rzecznik Konsumentów w Bydgoszczy. Dodam jeszcze, że fryzjerki z którymi rozmawiałam powiedziały że za 79zł profesjonalne wykonanie farbowania do 3 kolorów pasemek, masażu, odżywiania, strzyżenia i modelowania jest niemożliwe z uwagi na koszty, chyba że ktoś pracuje na słabych produktach np farba za 5-8zł itd. Życzę wszystkich Paniom dobrych wyborów, szczególnie w tak ważnym temacie jak dobór profesjonalnego fryzjera czy kosmetyczki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riki101
Witam drogie Panie!!!! Ja osobiście byłam na farbowaniu włosów w Salonie Syntia i jestm bardzo zadowolona z usługi i jakości farb,poleciłam mojej mamie i przyjaciółce one też zachwalają.Nie słuchajcie zgryżliwych i wiecznie nie zadowolonych kobiet bo takich mnóstwo ja też pracuje z klientkami i wiem coś na ten temat.A Pani która jest nie zadowolona z farb firmy By Famy niech idzie do Matrixa i nie robi fermentu.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kiszkaaaaaaa
SZCZERZE ODRADZAM! Wykupiłam pakiet na farbowanie włosów na Grouponie. Zapisałam się do fryzjera na dany termin i czekałam ponad 1.5 msc, bo tyle było klientów. Zadowolona idę na wyznaczony termin do salonu i ZONK. Sobota w majówkę salon zamknięty. Byłam umówiona na 9:00, czekałam do 9.30, w tym czasie próbując się skontaktować telefonicznie. Zrezygnowana wróciłam do domu i cały dzień dzwoniłam- na darmo, tel. był niedostępny, a gdy pojawił się sygnał, nikt nie odbierał. Wkurzona na maxa pofatygowałam się w poniedziałek do salonu i mówię jaka jest sytuacja, że byłam umówiona, a salon był zamknięty. Na to fryzjerka powiedziała mi, że byłam umówiona na sobotę tydzień szybciej i ona na mnie czekała, a ja nie przyszłam. Rozmawiając z nią i umawiając się na wizytę, pytałam, czy na pewno pracują w majówkę, więc niemożliwe było, żebym wpisała do kalendarza złą datę. Fryzjerka stwierdziła, że ona nigdy się nie myli i to moja wina, a z racji tego, że nie przyszłam grupon przepada (80zł) ;/ Nikomu nie polecam, bo fryzjerka perfidnie zmieniła datę w kalendarzu, a później próbowała wmówić mi, że ja zrobiłam błąd. To oczywiste, że wpłynęły jej pieniądze za nic, a wiadomo, że i tak się nie wykłócę, kto miał rację, mimo tego że wiem, po czyjej stronie był błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Byłam pierwszy i ostatni raz. Nie polecam. Nie mam ochoty wdawać się w szczegóły i psuc sobie humor. Prawdą jest, że przez groupon salon chce pozyskać klientki, których im brakuje. Każdy fachowiec w swoim zawodzie, kosmetyczka czy fryzjer w tych czasach nie narzeka na brak klientek, dlatego nie ogłasza się przez groupon. Żaden profesjonalista nie pozwoli sobie na pracę na bazie marnych produktów czy oszustwa, bo jego wyrobiona dobra marka ma już swoją cenę. A że jest tylko człowiekiem i może zdarzyć się mu również np. błąd w usłudze to nie pozwoli wyjść z salonu niezadowolonej klientce, tylko zrekompensuje swój bląd nie zapominając o słowie "przepraszam". A tutaj podaję link, gdzie na filmiku jest przedstawione jak postepują kosmetyczki a dalej filmik o fryzjerach. http://vod.onet.pl/zawody,zawody-kosmetyczki,2022,3,6275,odcinek.html http://vod.onet.pl/zawody,zawody-fryzjerzy,2022,1,2027,odcinek.html Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malamowka
Ja bylam w zeszlym tygodniu na makijazu permanentnym brewek i kresek i jestem bardzo zadowolona polecam innym i pozdrawiam p. Emilke:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rzęse
Robiłam rzęsy w tzw.salonie Syntia, totalna porażka. Od kleju, którego używa P. Emilia, pieką oczy w ciągu całej procedury naklejania. Kiedy otwierasz oczy, przez 5 minut normalnie płaczesz, tak szczypią opary tego kleju, po prostu męczenie jakieś. Do tego klej jest złej jakości, bo po tygodniu zostaje połowa naklejonych rzęs, a po 2 tygodniach wypada reszta. W innym salonie robiłam, tak rzęsy trzymały się przez miesiąc czasu... Chociaż P.Emilia jest miła, ale odradzam robienia rzęs w tym salonie 3-go gatunku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oszukana111111111111
Drogie PAnie! Nie polecam, Nie polecam i nie polecam!!! SMROD i BRUD!!!!! Wykupilam sobie groupon na ogolne pielegnacje wlosów ( juz nie bede wymieniac), spoznilam sie 2 minuty, 5 minut czekalam na wielmozna PAnia Fryzjerke która wyszla i stwierdzila ze spoznilam sie 15 minut i juz mnie nie przyjmie, po krotkiej wymianie zdan, gdy zapytalam sie o inny termin ksiezniczka odpowiedziala ze terminow juz nie ma i wyslala mnie z kwitkiem. Najlepsze w tym wszystkim jest to ze miala moj groupon w reku i spisala sobie numery, gdy wyslalam wiadomosc do grouponu aby oddali mi pieniadze odpisali ze wedlug tej glupiej baby usluga zostala zrealizowana!!!! nie przyjeli do wiadomosci niczego nawet tego ze oryginal grouponu nadal mam w domu!!! Niedposzczalne jest takie traktowanie klienta!!! w Dodatku gowniara potraktowala mnie jakbym byla jakas gorsza!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OSZUKANA_PATI
Witam. Mam z tym salonem takie same problemy jak wiekszosc opisywanych na tym forum ! Zaczęło sie od tego ,ze po przyjezdzie na wyznaczony termin Pani oznajmila mi , ze bylam umowiona 2 tygodnie ...WCZESNIEJ i kupon przepadl ! ! Po awanturze okazalo sie , ze ma 2 kalendarze i 1 wlasciwy a drugi taki co wpisuje sobie daty wsteczne ,zeby wmawiac klientką ,że sa po terminie a tym samym nie swiadczyc usługi ! w zwiazku z zaistniala sytuacja bedac jeszcze w "salonie" zadzwonilam do Groupona celem przedstawienia sytuacji.Z godnie z poleceniem specjalist do spraw sprzedazy kazano mi wziac oswiadczenie od pani wykonujacej " zabieg " , ze nie wykonano uslugi celem przedlozenia do reklamacji co tez strasząc wezwaniem policji i wielka awantura uzyskałam !Sytuacja miala miejsce 30 marca i tak dlugo trwala reklamacja ! Po 10 telefonach i 10-15 mailach do Groupona w dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedz , ze moja reklamacja jest bezzasadna !Wszystko pomimo instrukcji , ktore podali mi pracownicy z Grouponu ! Teraz musze zglosic sprawe do rzecznika ochrony praw konsumenta na Groupon a na "salon" kosmetczny nasłac wszystkie mozliwe instytucje z urzedem skarbowym na poczatku ! Reasumujac przestrzegam wszystkich przed usługami tego " salonu " i pozostawiam pod watpliwosc Groupon , ktory "wypina" sie na swoich klientow ! Nastepnym razem ( jesli takowy w ogole bedzie ) powaznie zastanowie sie nad zakuem na Grouponie ! !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość julkajaskółka
Witajcie, ja tez robiłam tam makijaż permanentny - kreski na powiekach zakupiony w Grouponie i na początku miałam pewnie obawy...czytałam kilka opinii tutaj i szłam nastawiona nawet na rezygnację w razie draki :) Ale miło się zdziwiłam - p. Emilia fachowo i miło wykonała zabieg, brudu nie dojrzałam, choć specjalnie się przyglądałam, bo jestem wyczulona na higienę.Kreski wyszły równe, wygoiły się szybko, jedyny mankament to brak korekty w cenie Grouponu, pani poinformowała mnie że taki zabieg kosztuje 150 zł extra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maskaramasakra
Czytam i nie wierzę ! A czego sie spodziewacie kupując coś na 1/4 ceny , że jesteście klientami I kategorii i obsługiwani będziecie w super lokalu przez mistrza Polski ? Najlepsi nie muszą się posuwać do takiej formy reklamy ,bo sobie zasłużyli na normalnych klientów a nie łowców okazji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pani Emilia nie ma pojęcia o tym co robi. Kupując gruopon powinno się dostać pełnowartościową usługę, a nie jakieś ochłapy. Kreska zeszła po tygodniu! Gratuluję umiejętności!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×