Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wiwwrfe

zaplacilam karta kredytowa w necie i chyba zrobilam to zle, - jak sadzicie?

Polecane posty

Gość wiwwrfe

ktoś ma dwa imiona, nazywa sie X Y Z x- 1 imie y - 2 imie z - naziwsko i w miejscu posiadacza karty napisalam y x z zamiast x y z.... poszlo dobrze czy moze byc blad i sie platnosc sie uda?? nr karty i data jej waznosci dalam poprawne.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
a nie dostalas potwierdzenia transakcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
dostalam info ze rezerwacja przebiegla pomyslnie i mam "booking number" (kupowalam bilet lotniczy) ale nie przyslali mi e ticket na maila i nie wiem jeszcze czy obciazyli karte kredytowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
jesli kupowalas ten bilet prze chwila to moze i zajac okolo 2 godzin zanim dostaniesz bilet. Chyba tez mozesz sie zalogowa? Jaki przewoznik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
zalogowac na stronie przewoznika - mialo byc... i sprawdzic swoje podroze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
kupowalam wczoraj rano i dalej nie dostalam potwierdzenia na maila, email na 100% dobry i dawalam juz "re-send" ale dalej nie mam nic:(:(:( to byl QANTAS.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
na stronie przewzonika jak daje "manage my booking" to normalnie moge odnalezc moja rezerwacje po kodzie i nazwisku i jest wszystko ok , tyle ze nie mam na mailu nic no i schizuje a wczesniej czytalam,ze e ticket ma przyjsc na maila i tylko on jest wazny,nie to potwierdzenie co widnieje na stronie qantas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
a w spamie sprawdzalas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
tak, nie ma nic na 100%, juz pare razy "wysylalam na nowo" bilet przez strone qantasa i dupa, nie ma:(:( kuuuuuurdeeeeeeee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
a nie mozesz wyslac na innego maila albo wydrukowac bezposrednio ze strony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
wysylajac podaje nr rezerwacji i wysyla automatycznie na tego maila co podalam go w rezerwacji; nie moge go zmienic wydrukowalam ze strony ale tak jak mowie tam bylo napisane,ze to nie jest e-ticket,ze tylko e-ticket jest biletem a to cos nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
To sproboj najpierw zmiec maila...jesli to nic nie da, to pozostaje ci do nich zadzwonic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
no wlasnie bede dzwonic jak do jutra nie przyjdzie:(:( dzieki bambiska..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bambiska
na stronie quanats masz napisane, ze jesli nie dostaniesz biletu na maila tyo zeby sie z nimi skontaktowac, wiec widac nie jestes osamotniona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwwrfe
no wlasnie, w ciagu 24 h zwykle wysylaja a jak nie to sie kontaktowac... no to dzwonie jutro, oby bylo wszystko ok!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×