Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xfdgvdfbgd

CZY MAM JAKIEKOLWIEK SZANSE NA ZNALEZIENIE PRACY? WEJDZCIE

Polecane posty

Gość xfdgvdfbgd

Mam 21lat. Pierwszy rok dokoncze dziennie, ale na drugim chce przejsc na zaoczne... bo nie wytrzymuje. Jedyny tytuł jaki mam to technik hotelarstwa. Mam odbyte praktyki zagraniczne i w Polsce. Studiuję zaocznie ekonomię. Bardzo dobrze mówię po niemiecku,uczę sie go od 10 lat, natomiast angielski znam na poziomie komunikatywnym, mam prawo jazdy... Czy mam jakiekolwiek szanse na znalezienie pracy?Bardzo chcę się usamodzielnic, odciążyc rodzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sorrrrka,ale
gdybys byla obywatelka normalnego kraju- to tak, masz szanse- umiejetnosci, checi, jestes mloda, ale w polsce raczej nie masz- lepiej znajdz sobie sponsora dopoki jestes mloda, przynajmniej 10 lat za r..chanie cos zobaczysz, zjesz i sie ubierzesz, ale kariery normalnej nie wroze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fddf
nie nie masz ;/ ja pierdole. jestes mloda, masz doswiadczenie i sie jeszcze glupio pyta. masz szanse!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MałaPomarańczowa
chyba się chciał/a dowartosciować. usłyszeć że jest młoda, że ma wykształcenie, skończy studia, ma prawko, zna języki- więc świat stoi otworem. tylko postanowiła się głupio spytać i poudawać że w siebie nie wierzy. a jeśli naprawdę nie wierzy- to moja odpowiedź brzmi "nie". nie masz szans na dobrze płatną fajną pracę, na zrobienie kariery. bo moim zdaniem wiara w siebie, ambicja i chęć zdobycia czegoś w życiu, a przede wszystkim takie życiowe ogarnięcie, są o wiele ważniejsze niż każde studia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KOSMETYKI FM GROUP