Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Aaaaaaqqqqqwwwww

Rozwód- pomocy!

Polecane posty

Gość Aaaaaaqqqqqwwwww

Nie znam się na tym wszystkim, ale krótko nakreśle sytuację. Mąż chce się wyprowadzić w Bieszczady. Stwierdziliśmy, że się rozwiedziemy i się skończy legalnie. Mamy 10 letnią córkę. Nasze małżeństwo od dawna nie jest szczęśliwe. Właściwie od kilku lat tylko się mijamy. Nie rozmawiamy. Jak to jest z rozwodami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtekbezportek
Tzn. od kilku lat nie wspolzyjecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość te Aaaaaaqqqqqwwwww
Pytasz: "Jak to jest z rozwodami?" Z rozwodem jest tak samo jak ze ślubem: - ruchamy sie - bierzemy ślub - nie ruchamy sie - bierzemy rozwód To ,proste przecież jest. Nie umiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aaaaaaqqqqqqwqwwwww
Wychodzi na to, że nie umiem. Jakoś nigdy nie miałam okazji się rozwodzić. Chodzi mi raczej o aspekty prawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kllk;;lkkl
czy wspólzyjecie i jesli nie to od jakiego czasu nie - to bardzo istotne dla sądu czy prowadzicie wspolne gospodarstwo - wspolne pieniadze , obiady itp czy mąz jest gosciem w domu czy mąz interesuje sie dzieckiem , czy łoży na was czy kochasz męża a moze tylko wkradła sie nuda i rutyna ?> pytan jest mnóstwo - powód musi byc konkretny - wyjazd to zaden argument

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aaaaaaqqqqqqwwwwww
Mijamy się. Nie ma między Nami miłości. Zajmuje się córką, zarabia. Jednak to już nie ma nic wspólnego z miłością między Nami. Nie uprawiamy seksu już od dawna, trudno mi określić dokładnie. Około roku, może więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach