Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kajaaa 43

O co chodzi z tym rozwarciem??

Polecane posty

Gość kajaaa 43

Jestem w 29 tc, dzisiaj na wizycie lekarka stwierdziła skrócona szyjkę macicy, rozwarcie na 1 cm ale ujście wewnętrzne zamknięte. Teraz już sama nie wiem czy mam to rozwarcie czy nie. O co w tym wszystkim chodzi bo kompletnie jestem zielona. Kazała przyjść za 2 tygodnie do kontroli. Dodam ze nasiliła mi sie astma i męczy mnie bardzo kaszel przez który mój brzuch jest prawie cały czas napięty, do tego czuję lekkie nieregularne skurcze. Czasami też mnie boli jak na miesiączkę i od krzyża. Czy właśnie wtedy ta szyjka się skraca?? I co z tym rozwarciem??

Gość gggggggggfbfbf
Z rozwarciem można jeszcze chodzić i chodzić. Uważaj na siebie, ale nie panikuj

Gość kakasadhasd
No szyjkę masz powiedzmy 3cm długości. No i Tobie się skraca i od zewnątrz rozwiera. Natomiast wewnętrzna strona nadal zamknięta i chwała bogu. Jak najwięcej odpoczywaj, bo chyba rozwarcia raczej nie powinno jeszcze być żadnego. Kaszel nie powinien mieć wpływu na rozwarcie. Raczej przemęczanie się, bieganie po schodach itd.

Gość kajaaa 43
Właśnie najbardziej martwię się tym że mam ten kaszel przez który brzuch jest prawie cały czas napięty i wydaje mi się że z tego powodu ta szyjka się skraca. No i że jestem za mało dotleniona przez co dziecko też jest nie dotlenione. Tak się boję co będzie dalej a zostało jeszcze 10 tygodni:-(

Gość kajaaa 43
podnoszę!!

Gość kajaaa 43
No właśnie teraz sobie też siedzę w fotelu i cały czas brzuch mam napięty, twardy i od krzyża też mi troszkę ciągnie,a le nie chcę panikować i lecieć od razu do lekarza bo dopiero co wczoraj byłam. Jednak boję się że coś jest nie tak:-(

Gość Monika !!!!
To normalne można chodzić z rozwarciem na 1 palec . Zeby urodzić trzeba mieć 13 centymetrów rozwarcia .