Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Daninkaa

Moja teściowa nie zgadza się na naszą datę ślubu

Polecane posty

Gość Daninkaa

Miał być w maju w następnym roku. Ona twierdzi, że do tej pory nie uzbiera kasy a chce zaprosić bardzo dużo osób. Nie uzbiera kasy bo w tym roku chce się budować i twierdzi, że nie da się tego przesunąć. Nie poprosiła nas o przesunięcie daty tylko obrażona powiedziala ze wszystko ustalone bez niej (czyli nic) ona ma dać tylko kasę i dowidzenia. O tą kasę nikt nie prosił co więcej wolałąbym ja calkowicie wylaczyc z przygotowan bo się boję jej mieszania. Ale moj facet prosi zeby na nia zaczekac. Kaze nam przesunac to z maja na wrzesien, niby 3 miesiece. Tyle ze ja jestem nauczycielem. Nikt we wrzesniu nie da mi urlopu a fajnie po slubie byloby wyjechac w podroz poslubna. Moja najpozniejsza mozliwa data to poczatek sierpnia tyle ze to bedzie zdecydowanie drozsze niz maj czy wrzesien. To tez pewnie bedzie problem. Nie wiem co mam juz robic z tym fantem. Najchetniej wogole bym nie robila wesela jak ma mnie to kosztowac tyle nerwow ale moj facet sie nie zgadza :/ Jestem w kropce :/ Moze cos doradzicie?

Gość sdfg
to po co Jej słuchasz sam zaoszczedz

Gość zmień narzeczonego
póki czas

Twój facet będzie żył z tobą czy z mamusią?? Mamisynek i tyle-gdzie on ma jaaja?? Zwłaszcza że nie prosliliscie o kase....Sorry ale postawiłabym takiemu ultimatum- To ty masz być zadowolona-nie twoja teściowa i twój przyszły mąż musi to zrozumiec. Postaw ultimatum. Moja dobra rada :)

Gość Daninkaa
moj, ale im bardzo zalezy by zaprosic tych gosci bo byli u wiekszosci na weselach i chca sie odwdzieczyc.

Gość o jeju jeju
źle to wygląda, popatrzcie co wyjdzie z połączenia upierdliwa tesciowa+narzeczony pantolfarz+nauczycielka, pięknie sie dobraliscie

Gość nsjdjd