Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dreamerka

Cel jest prosty tylko droga kręta.

Polecane posty

Witam!! Jestem 22- letnią studentką, która codziennie marzy o tym żeby zmienić coś w swoim wyglądzie. Dlatego postanowiłam, że od dzisiaj biorę się za siebie :) Nie zamierzam wprowadzać żadnej restrykcyjnej diety po prostu zacząć się odżywiać mądrze i z głową, jeść 4-5 małych posiłków dziennie i zacząć się ruszać. Liczę na jakieś rady. Mój wzrost---> 170 Obecna waga----> 73 kg wymarzona waga----> 60 kg Dzień zaczęła od serka Danio straciatella, na drugie śniadanie jabłko a na obiad warzywa duszone i łosoś. Na podwieczorek i kolacje póki co nie mam pomysłu.

Gość MniM
Hej :) Chętnie dołączę. Mam do zrzucenia jakieś 15 kg :( wzrost 170cm, waga 75kg (ważyłam się przed chwilą, najedzona i po wypiciu szklanki soku więc pewnie jest odrobinę mniej). Chciałabym schudnąć głównie z bioder, ud i brzucha. Z tego brzuch będzie najgorszy bo to odchudzanie po drugiej ciąży... No ale musi się udać do sierpniowych wakacji :) Serek danio odradzam, bo to sam cukier. Zmiksuj sobie serek naturalny z bananem a więcej żadnego danio nie tkniesz ;)

Super. Ciesz się, że chcesz się przyłączyć :) i dzięki za podpowiedz. Na pewno spróbuje!!

Dzień minął bez zastrzeżeń, powstrzymałam się przed pokusą pójścia do sklepu o godzinie 21 z zamiarem kupienia czegoś smakowitego :)) także jestem z siebie dumna.

Dzień dobry! Poraz zacząć kolejny dzień :) kłopotów ze wstaniem dzisiaj nie było bo pogoda za oknem jest rewelacyjna :) Śniadanie za mną, teraz pora wybrać się na uczelnie :)

Ja nie wiem, czy takie gotowe serki to dobry pomysł. Już lepiej zjeść chudy serek ze szczypiorkiem i do tego jakieś lekkie pieczywo typu Wasa. Bardziej pożywne, a mniej tłuszczu i kalorii :)

Przyjęłam do wiadomości i postaram się poprawić :) Obiad- duszone warzywa i łosoś