Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pipiiii

jak to napisac ??

Polecane posty

Gość pipiiii

Pracowałam na stanowisku młdoszy referent a moja praca polegała na tym ze pomagałam księgowej w jej pracy jak to napisac w cv?? Czy oni mogą chcieć jakiegos dokumentu który to potwierdza bo na świadectwie pracy mam tylko napisane młodszy referent ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pipiiii
nikt nie wie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wpisz po prostu
pracownik biurowy, chyba że w umowie masz nazwę stanowiska np. "Młodszy referent" albo coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wpisz po prostu
W CV nie wpisuje się jakie obowiązki do Ciebie należały. O tym piszesz w liście motywacyjnym jeśli ktoś sobie taki życzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pipiiii
pomyliło mi sie:/ chodzilo mi o to jak wpisac to w liscie motywacyjnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pipiiii
??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pipiiii
moge napisac tak "W dotychczasowo wykonywanej przeze mnie pracy zawodowej nauczyłam się na czym polegają zadania wykonywane przez profesjonalnych pracowników biurowych oraz księgową." ???????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hilahua
źle :P A Ty niby co? Amatorka? :D Ty też jesteś profesjonalistka, jakby co ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pipiiii
?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×