Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość PRO STUDIO TRAINING szkolenia

Zdobądź Klienta przez telefon! - skuteczny telemarketing

Polecane posty

Gość PRO STUDIO TRAINING szkolenia

GDZIE, KIEDY, ILE? Czas i miejsce: Łódź, 17.06.2012 (niedziela) w godzinach 10.00-18.00 Inwestycja 100 zł Minimalna liczba uczestników: 10 Zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy na www.prostudiotraining.pl, zgłoszenia przyjmujemy do 12.06.2012 r. Informacja o dokładnym miejscu szkolenia zostanie wysłana zainteresowanym mailowo. Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty poświęcone osobom, które wkraczają na rynek pracy i tym, którzy na co dzień kontaktują się z klientem i chcą utrwalić bądź ulepszyć swoje kompetencje. Zdobądź klienta przez telefon - czyli skuteczny telemarketing Podczas warsztatów skupimy się na tym, czego brakuje Ci, by być o stopień lepszym w rozmowach z potencjalnym nabywcą Twojego produktu bądź usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej sprzedaży, pokażę parę chwytów, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie telefonicznej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał. Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś doświadczonym telemarketerem z pewnością nurtują Cię problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić. KORZYŚCI DLA CIEBIE Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży. o Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem o Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz o Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia o Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą o Dostaniesz materiały szkoleniowe i certyfikat o Skorzystasz z cateringu o Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki. PROGRAM SZKOLENIA 1. Wstęp - Rundka powitalna; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia 45 minut 2. Czym jest telemarketing, czyli zdrowe podejście do klienta 1 h 3. Standardowa formuła powitania 1 h 4. Badanie potrzeb klienta poprzez zadawanie pytań 2 h 5. Cechy i umiejętności dobrego telemarketera 1h 5. Praca z trudnym klientem - typy osobowości, sposoby reagowania 2 h 6. Podsumowanie szkolenia 15 minut Razem: 8 h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dorcia11122
Ja z kolei jestem bardziej za innymi szkoleniami - bardziej czymś takim, co możecie znaleźć tutaj: http://success-story.pl/index.php/pl/oferta/szkolenia-otwarte Chodzi mi o szkolenie "Perswazja w procesie sprzedaży - zaawansowane techniki sprzedaży" Byłam na nim i po pierwsze - fakt, to jest szkolenie dla zaawansowanych sprzedawców, ale jest bardzo, bardzo dobre i bardzo praktyczne. I w ogóle neurolingwistyka to bardzo ciekawy temat - ostatnio coraz bardziej popularny. A jeśli ktoś woli coś bardziej tradycyjnego, to ta firma szkoleniowa ma też bardziej klasyczne szkolenia o ile się dobrze orientuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jadam tylko ananasy
klientele mam przerozna raz poprzeczna raz podluzna 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×