Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezrobotna... 89

Pisanie cv i listu motywacyjnego, nie wiem co wpisac, nie mam doświadczenia, ale

Polecane posty

Gość bezrobotna... 89

Nie wiem jak wpisac w CV moje studia magisterskie, bo dopiero w przyszłym roku sie bronie. Czy mam wpisac przyszły rok? 1. Czy mam wpisac 2011-2013 - studia magisterskie... itp... 2. Pisze cv i list motywacyjny do pracy w przedszkolu. Nie mam doświadczenia, bo od 4 lat jestem kelnerką i sprzataczką... Czy mam to jakos ująć, typu "Nie posiadam doswiaczenia w swoim zawodzie, co nie znaczy, że nigdy nie pracowałam. Od 2008 roku pracuję jako kelnerka, dlatego też mogę się wykazać pracowitością i sumiennością w wykonywaniu powierzonych mi obowiązków"? 3. Dorywczo zajmowałam się opieką nad dziecmi,czy mam to napisac? Byłam wolontariuszką w domu małego dziecka, czy to ważne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oookkl
" Pisze cv i list motywacyjny do pracy w przedszkolu. " "Dorywczo zajmowałam się opieką nad dziecmi,czy mam to napisac? Byłam wolontariuszką w domu małego dziecka, czy to ważne? " Aplikujesz do pracy w przedszkolu i się pytasz czy twoja dorywcza praca z dziecmi jako wolontariusz jest ważna ? No pewnie że jest ważna ! Wpisz to - bo to jest właśnie doświadczenie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość praaaaaaaaaaaaca
Cześć, 1. Tak, masz wpisać planowaną datę ukończenia 2. W liście motywacyjnym napisz o tym dlaczego chcesz w przedszkolu pracować. Powiedz o swoich motywacjach, nie pisz że nie masz w tym doświadczenia. To jakie doświadczenie masz będzie widoczne w CV 3. Oczywiście, że to ważne. Napisz o tym w CV i liście motywacyjnym. Więcej informacji polecam Ci na www.doradcakariery.blogspot.com Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu