Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość meja768

Czym wyryć napis na kłódce?

Polecane posty

Gość meja768

Witam. Razem z chłopakiem mamy zamiar przyczepić na moście kłódkę z naszymi imionami. I nasuwają mi się dwa pytania (niestety nie znam się za bardzo :(): a) jaki rodzaj kłódki najlepiej kupić? b) jak wyryć na niej napis? czym? Będę wdzięczna za pomoc :)

Gość Aniastazy
Może spróbuj głową:classic_cool:

Gość Arnold 4 everr
Myślę,iż powinnaś spróbować wyryć w kłódce jego członxem. To byłby w istocie wspaniały dowód miłości.:)

Gość Julita Coffie
Cóż. Powinien być napis "A luV u"und wykonany winien być rylcem.

Gość meja768
Arnold, za gruby napis by wyszedł :/ A tak na serio ktoś odpowiedzieć by mógł? :D

Gość meja768
no co, nie można całe życie być poważnym... :)

Gość gremlinka
W tegoroczne Walentynki, również postanowiliśmy coś takiego zrobić z chłopakiem. Kłódkę kupiliśmy dość dużą w Tesco i markerami napisaliśmy na niej. Przyczepiliśmy ją do ławki w parku, gdzie odbyła się nasza pierwsza randka i na której siedzieliśmy. Kluczyki wykrzuciliśmy do stawu. Z perspektywy czasu widzę, że był to błąd bo nie jesteśmy już razem i teraz możnaby ją po prostu odpiąć, mając te kluczyki. Już wtedy miałam wątpliwości ale nadzieja na wspólną przyszłość zwyciężyła...Nie jesteśmy już gówniarzami a i tak nie wyszło, więc gest piękny ale na marne.

Gość meja768
a to, że wielu ludzi tak robiło ma znaczyć, że my nie możemy? :) kto wie, nie było do końca powiedziane czy na pewno na most, zdanie jeszcze mogę zmienić ;) ale to tylko kłódka. więc dużej różnicy miejsca nie widzę :D

Gość Coffe Coder