Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezdoświadczenia

Pytanie do osób zajmujących się windykacją telefoniczną;)

Polecane posty

Gość bezdoświadczenia

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad podjęciem takowej pracy. Niestety nie mam doświadczenia, a muszę coś w LM napisać, aby zwrócić uwagę osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Czy może mi ktoś przybliżyć sylwetkę zawodową osoby na w/w stanowisku? Na pewno umiejętności komunikacyjne, dążenie do obranych celów, upór i konsekwencja w działaniu, umiejętności negocjacyjne, umiejętność wczucia się w sytuację dłużnika. Czy coś ważnego pominęłam? P.S. Wiedzę z zakresu prawa posiadam, gdyż są nim interesuje. Będę wdzięczna za opinię. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to lekka praca, ale chcę spróbować;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bezdoświadczenia
Nikt nie pracuje tak zawodowo? Szkoda, bo myślałam, że poczytam jakieś opinie na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krolestwo krola krolow
jakby ktos pytał w dupie mam komornika :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bezdoświadczenia
Windykacja telefoniczna to nie to samo, co komornik. To próba odzyskania należności zanim wkroczy się na drogę sądową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hehehe w dup=ie mam całą windykacje i komornika założyłem firme i nabrałem na nią kredytów 860tyś a potem upadłość oficjalnie nic nie mam wszystkie dobra stoją na żone i dzieci a z żloną mamy rozdzielność majątkową , za miesiąc znowu zakładam kolejną firme i tak w koło macieju kasa z tego jest dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zapomnialem dodac że firmy zakładam na meneli z pod sklepu ktorzy nie są w biku i nie bedzie problemów z kredytem