Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pracus-jacus

Obowiązki w pracy a wynagrodzenie - czy jesteście doceniani

Polecane posty

Gość pracus-jacus

Uważam, że zarabiam mało na zakres swoich obowiązków, odpowiedzialności i wogóle. Otóż pracuje w średniej firmie produkcyjnej, zajmuję się szeroko pojętym marketingiu. Firma z branży obróbki metalowej. Co robie w pracy. Ogólnie szukam klientów i łapie zamówienia. Praca w języku angielskim - standard. Głównie telefony i to często z brytolami, więc wiadomo, że język muszę znać dobrze. Robie tak - szukam ogólnie firm zainteresowanych współpracą. Robię w tym celu wizualizacje w programach 3d + wstępna konstrukcja techniczna (jestem inżynierem z wykształcenia). Oczywiście konstrukcja nie musi być na tip top. Grunt to wizualka, następnie jak uda się nawiązać z klientem/firma współpracę to dalsze działania. Czyli kosztorys wykonania produktu (tego ja akurat nie robię, tylko specjalny dział u nas). Następnie jak oferta cenowa będzie ok (rzadko tak jest, bo klient zawsze pazerny jest i szuka oszczędności - a wiadomo co to znaczy - zmiana konstrukcji/wizualizacji, etc.). Potem jak wejdzie zamówienie to oczywiście jest git. Ale cały czas jestem odpowiedzialny za wszystkie kwestie do czasu wpłynięcia zamówienia - tzw. product manager. A kwoty nie są małę, bo jedno zamówienie to kwota rzędu średnio 10-20 tysięcy Euro. Jak coś pomylę/pominę to jest chryja. Czyli wiadomo odpowiedzialność spora. Za to wszystko biorę marne 2000 - 2300 netto. Teraz tak, jak pojadę w delegację (rzadko się zdarza) to dodatkowa kasa z diet. Uważam że jestem niedoceniany jak cholera na tym stanowisku. Owszem, nie ma ludzi niezastąpionych, ale nie przyjdzie ot tak łepek z ulicy i mnie zastąpi...bo trochę wiedzy/umiejętności i know-how posiadam... Jakie wy macie doświadczenia? Ja uważam, że jestem holernie n