Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Iskierka1990

IN VITRO 2013...pogadajcie ze mną.

Polecane posty

Witam, chciałam troszkę popisać, dowiedzieć się podstawowych informacji na temat in vitro.Czy są mamy, które dzięki tej metodzie mają dzieci? Ja jestem zielona w tym temacie.Nawet nie wiem jaką klinikę wybrać.Piszę ten post i łzy mi płyną po policzkach... Mam 22 lata, mąż 25.Razem jesteśmy 6 lat a od dwóch jesteśmy małżeństwem.O dziecko tak poważnie zaczęliśmy się starać 28 cykli temu.Wcześniej stosowaliśmy stosunek przerywany.Do tej pory nie jestem w ciąży.Kilku lekarzy rozkłada ręce i powtarza, że w końcu zajdę.Badania mamy w porządku.Ale my już nie chcemy czekać. Doszliśmy do wniosku, że już nadszedł ten czas...czas na in vitro. Czy możecie napisać cokolwiek?Jak się przygotować?Ile pieniędzy przyszykować?Jakie są szanse na ciążę?Jesteśmy w stanie sprzedać mieszkanie,samochód,wziąć kredyt.Zrobić wszystko... Już nawet nie mam siły modlić się do Boga...

Gość uashydguad
wiesz, skoro wszystko jest ok, a po prostu się nie udaje, to może wpierw spróbujcie inseminacji, szanse są mniejsze niż inv, ale jest dużo taniej, jak od tego bym zaczęła

Gość uashydguad
a może po prostu trafiasz na konowałów ?

Gość inTime84
ktos wyzej dobrze ci radzi.zacznijcie od inseminacji albo od zmiany lekarza ,bo moze cos przeoczyl.jakie badania robiliscie???a moze potrzeba wam nabrac dystansu i wtedy sie uda

Gość inTime84
ja czegos nie rozumiem.chodzilas do 5 lekarzy i zaden nie zaproponowal ci inseminacji????? to dosc dziwne.in vitro to koszt ponad 10 tys.zl i tez bez gwarancji powodzenia.inseminacja ok 5-6 stowek wiec chyba lepiej zaczac od tego