Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

madziulah

doradźcie proszę który wózek espiro czy tako

Polecane posty

Proszę was o opinię wcześniej byłam zdecydowana na espiro gtx ale dziś natrafiłam na Tako Captiva i mnie urzekł. Ale nie mam żadnego doświadczenia więc proszę o radę. Dziękuję za każdą opinię. Dorzucam linki z wózkami http://allegro.pl/tako-captiva-3w1-parasol-torba-przewijak-wys-0zl-i2629223110.html http://allegro.pl/3w1-wozki-gtx-espiro-2012-wozek-12-elementow-wys-0-i2623301783.html

Gość do autorki........,
niestety, obydwa straszne

Gość a ja..........................
ja mam tako captivę i jestem bardzo zadowolona faktycznie jest ciężki, ale ja nie muszę go nosić, więc to dla mnie nie jest wadą

Gość ojtam ojtam
ja mam tako jumpera x i baaardzo sobie chwalę - obejrzałam te dwa co dałaś linki i gondola gondolą ale ten gtx ma straszną spacerówkę - zwróć uwage jak dziecko siedzi - w tako siedzi głeboko i ma super ramę a w gtx już nie - ja w tako dziecka ani raz nie musiałam przypinac pasami dzięki temu bardzo lubi jeździec w wózku - ma swobodę i jest bezpieczne - ja brałabym tako

Osobiście widziałam jak z wózka tako ze spacerówki wyleciała roczna dziewczynka bo właśnie nie była zapięta pasami.

Gość polecam tako jumper
polecam tako jumper, super sie sprawdzil, a pozniej mojej szwagierce po moim dziecku

Gość fuuuuntastic
jumper x zdecydowanie lepszy niz ten captiva,a o espiro nawet nie wspomne bo to złom

Gość tez szukam
a espiro enzo evo oglądałaś?? bo ma super opinie model 2012

w enzo evo nie podoba mi się brak skrętnych kół i to że spacerówki nie można obracać i gtx ma lepsze opinie

Mam gtx i jestem bardzo zadowolona:) polecam,córka jezdzi juz w spacerowce:)