Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciekawska888

Czy ktoś prowadzi zajęcia ze studentami - ćwiczenia

Polecane posty

Gość ciekawska888

Dostałam dziś propozycję prowadzenia 3 przedmiotów na mojej macierzystej uczelni. Będą to ćwiczenia. Nigdy szczególnie nie interesowałam się charakterem pracy asystenta. Stąd moje pytanie. Czy taka owa osoba dostaje wcześniej konspekt dot. materiału, który ma przeprowadzić na ćwiczeniach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja dostałam od profesor która prowadziła ten przedmiot, zarys tego co mam wyłożyc, sama jednak musiałam go uzupełnic, zrobic prezentacje na każde zajęcia itp, teraz w sumie jak dostaje jakiś przedmiot to sama już układam harmonogram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Powinnam się sama dopytać o tą listę zagadnień ?? czy zostanę sama o niej poinformowana ?? pierwsze zajęcia wypadają mi za 2 tyg. więc chciałabym się przygotować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Muszę zadzwonić bo to 150 km ode mnie. Raczej kierować się do sekretariatu mojego Instytutu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Myślę że tak, najwyżej przekierują cię gdzie indziej z tym zapytaniem. A i taka mała rada, nigdy nie mów studentom, że pierwszy raz prowadzisz przedmiot bo nie potraktują cię poważnie. Moi koledzy doktoranci tak mówili bo liczyli że wpadną w 'łaski' studentów, że się polubią itp no i na tym tylko stracili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Dziękuje za radę :)) na razie to jestem już zestresowana tym brakiem zagadnie bo raczej wiem czego dotyczą moje przedmioty, ale chciałabym dokładnie wiedzieć co i jak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Verdis
a czego bedziesz uczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
przedmioty specjalizacji bezpieczeństwa międzynarodowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Odświeżam temat :) A jaką formę prowadzenia zajęć proponujecie ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
według mnie jest pogadanka ze studentami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jest program z grubsza
nikt mi ie pisałonspektow. Mysle,ze na dzisiejsze czasy sama pogadanka nie wystarczy. Jest wiele roznych form oraz srodków udiowizualnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
To jest III rok - licencjat. Więc zastanawiam się czy na jednym z przedmiotów nie dać im wolnej ręki aby każda osoba napisała parę ciekawych słów na temat swoich zainteresowań związanych z pracą licencjacką a potem ogólna dyskusja...ale wiadomo, że nie każdy przedmiot tak da się zrealizować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
Nigdy nie lubiłem prezentacji obrazkowych. Wszędzie tylko obrazki, nagrania, które bywają substytutem osobistego zaangażowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
ciekawska888 Jeśli by się do tego przygotowali, to też by mogło być interesujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Prezentacja odpada. Po 5 latach studiowania wiem, że studenci idą na łatwiznę i wklejają dosłownie urywki tekstu. Na slajdzie z 25 linijek tekstu czcionką 12.....oczywiście były wyjątki...ale przeważnie to pół grupy "spało". Zero dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja prowadze zajęcia ze studentami. Dostałam plan ćwiczeń i prezentacje, których i tak praktycznie nie używam, bo uważam że po prostu ogłupiają studentów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
Kiedy byłem na studiach, ludzie często mieli problemy z ogarnięciem własnych prezentacji. Niestety, to co wyżej napisałem nie tylko studentów dotyczyło. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
prezentacje, których i tak praktycznie nie używam, bo uważam że po prostu ogłupiają studentów Studenci nie dadzą się ogłupić, ich organizmy bronią się przed prezentacjami w sposób naturalny, wpędzają bardzo szybko w objęcia Morfeusza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"A i taka mała rada, nigdy nie mów studentom, że pierwszy raz prowadzisz przedmiot bo nie potraktują cię poważnie. Moi koledzy doktoranci tak mówili bo liczyli że wpadną w 'łaski' studentów, że się polubią itp no i na tym tylko stracili. " ja tak powiedziałam i nic w oczach studentów nie straciłam. Zwłaszcza że to była specyficzna sytuacja bo skończyłam wcześniej inne studia i prowadziłam zajęcia ze studentami z mojego roku ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Ale niestety prowadzę też taki przedmiot, że raczej muszę zadawać pewną partię materiału i na następne zajęcia sztywna schematyczna dyskusja...dotycząca bezpieczeństwa na obszarze WNP. Ale myślę też na dyskusją o obecnych wydarzeniach z prasy, telewizji. Przecież tam ciągle coś się dzieje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
ciekawska888 Chyba jest to oczywiste. Łatwo sprawdzisz czy ludzie się przygotowali po tym czy dyskusja będzie sensowna czy jałowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie licz tylko jakoś szczególnie że porwiesz studentów ćwiczeniami, większość ma je totalnie w dupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Najbardziej ciekawą formą
Przepraszam, muszę lecieć. Powodzenia autorko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Ja nie liczę na zbyt wiele tym bardziej że jestem początkująca. Nawiązałam kontakt z prof. z którymi prowadzę zajęcia. Ale gdybym chciała skorzystać z ich sylabusów to praktycznie każde zajęcia by polegała na odpytywaniu. Dlatego chcę to jakoś urozmaicić. Zamiast kolokwium na koniec to jakaś dyskusja - kazus. Oczywiście temat przedstawię w miarę wcześniej aby mogli się do tego fajnie przygotować. Kiedyś pewna Pani mgr zadała nam debatę USA kontra ROSJA. Podzieliła nas na dwie grupy. I naprawdę dyskusja była owocna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeśli zależy Ci by cokolwiek umieli, wejściówka na każde zajęcia jest jednak dobrym pomysłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawska888
Czyli ewentualne przedstawiania zagadnień wokół których będzie oscylować dyskusja na następnych zajęć jest także dobrym pomysłem ? połączona np z plusami za aktywność ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×