Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kiwi1988ldz

Cyfrowy Polsat... do tych co mają...

Polecane posty

Niektórzy są zadowolenie przez wiele lat, inni po pół roku kur­wicy dostają. Zależy od szczęścia, zasięgu, anteny i konwertera, instalacji elektrycznej itp Ogólnie z tego co wiem eNka ma ciekawszą ofertę (a przynajmniej miała).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opiszę w skrócie: 1 podpisałam umowe na internet ( 7dni na próbę ) modem był popsuty, dzwoniłam i td w końcu pojechała oddałam, beszczelnie mi powiedzieli że mogę Sobie po sprawny jechac na drugi koniec miasta. 2 Miała od razu TV plus internet, internet rozwiązałam a oni mi przysyłali faktury za internet. 3. Nie skasowali nr konta internetowego i był burdel, opłaciłam TV z góry za kilka miesięcy kasa zginęła, okazało sie że lerzy na koncie internetowym a tego konta nie powinno być. 4 Sprawę wyjasniali 3mies i tak wyłączali TV ja dzwoniłam włączali i tak przez 3mies. 5 Kierownik do mnie dzwonił że kasa jest na koncie a kolejnego dnia do mnie dzwonili kiedy ureguluje należność. 6 Mam porobione opłaty a oni mi wysyłali windykacje, mało tego wymusiłam na nich przeprosiny wysłali listownie a mimo to windykacja polsatowska wydzwaniała:D. 7 Przysyłają mi blankiety do wpłaty z cudzym numerem konta-/............................................................................................................................................................................................... Miał ktoś z nimi takie cyrki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bo oni mają jeden wielki burdel tam, odkąd Solorz Polkomtel przejął to już w ogóle szkoda gadać:P Pracowałam parę miesięcy tam. Generalnie większość co piszesz to właśnie brak przesyłania informacji między poszczególnymi działami, typowe. Większość rzeczy pewnie przez call center zalatwiane (czyli studenci z łapanki ulicznej), ale muszę oddać sprawiedliwość pracownikom:P System mieli zjebany i czasem przez to wkradały się błędy albo nie zapisywało zmian. ­ Ale no wyjątkowe szczęscie to masz, ludzie jak już to z jedną, dwiema rzeczami mają kłopot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kilka razy w mies musze dzwonic o ponowienie uprawnien, jeden facet teraz mnie ośświecił że moge to zrobic sama przez neta, na drugim dekoderze nie mam juz chyba z 5mies TV mimo że płacę ( to taki mały pakiet) i próźb o ponowienie sygnału gdzie ma to trwac od 30min do 3h:D do tej pory TV nie mam noz cholery idzie z nimi dostac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najbardziej to lubie to jak ktoś odbiera nie wie co ma zrobic każe czekać :D czekam np z 30min (jak dzwonie od męża bo ma darmówki) i tak czekam i czekam a nagle tiii tiii tiii połączenie przerwane :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W systemie coś namieszali pewnie jak notorycznie coś takiego się zdarza. Chyba, ze w miesiącu 1-2tyg dekoder nie jest używany, wtedy sygnał faktycznie czasem odcinają. A możesz wnosić o zwrócenie kosztów abonamentu za okres z którego nie możesz z ich winy z niego korzystać, niewielka kasa za ten mini, ale jednak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hmm, a byłaś w punkcie? Tam maja jeszcze jeden system jakby pomocy technicznej. Ale to byś musiała ładnie wszystko wytłumaczyć by Cię nie zbyli na samym poczatku by zechcieli to załatwić inną drogą. Bo jak dzwonisz do cc to jesteś jedną z setek innych, a jak dyszysz komuś w kark w punkcie to inaczej sprawa wygląda:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krwawa Wilczyca a daj spokój szkoda słow , ten mały olała juz kompletnie spakowałam i tyle, co do sażema to jak sie w punkcie zawiesi to wymienią :D jak nie to oddadza,,, w tym tyg dzwoniłam to facet mi powiedział że może sie uda wymienic na moja proźbe bo widać że często dzwonie o te uprawnienia tylko czy jest teraz sens jak mam już nowe oferty i w grudniu zmieniam umowe to i dekoder będzie inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×