Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gandziaaaaa

zadziwiające, jak firmy w kryzysie nie doceniają klientów

Polecane posty

Gość gandziaaaaa

Jak w temacie. Zainspirowała mnie oferta Orange na Grouponie. Kupon o wartości 400 zł na dowolne zakupy na Grouponie za 29 zł. Warunkiem jest zawarcie umowy z Orange. Uwaga - dotyczy wyłącznie nowych klientów. Dotychczasowi, którzy przedłużają umowę, najwyraźniej mogą iść do konkurencji:D Łatwiej jest wprawdzie utrzymać klienta, którego już się ma, niż zdobyć nowego. Jednak nie jest chyba żadną tajemnicą marketingową, że o wiele trudniej jest odzyskać klienta utraconego od pozyskania nowego? Gdybym była klientem Orange, taka oferta trochę by mnie zdemotywowała... Chyba, że Orange chce w ten sposób odzyskać wszystkich klientów, którzy uciekli do Play, a ci, którzy pozostali, są już tak małą garstką, że ich odejście nie będzie bolało:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość erfqwrqwrqwqw
W orange pracują idioci, poza tym to najgorsza sieć w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PRZESZEDŁEM DO PLEY
Dawniej byłem w Orange,doszedłem do wniosku że to najgorsza sieć.Bardzo dużo osób od nich odeszło.Orange stałych klientów traktują jak powietrze,mają za nic!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gandziaaaaa
Też porzuciłam Orange dla Play, jakieś 2 lata temu. W Orange się chyba specjalnie nie przejęli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×