Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość potrzebna pomoc, szybko!

PROBLEM! INFORMATYKA CZY PRAWO? PO CZYM PRACA?

Polecane posty

Jak w temacie... zastanawiam się nad wyborem drogi życiowej... studiuję i to i to... jestem z obu tych kierunków na pierwszym roku. Obydwa mi się podobają w takim samym stopniu, ale jednak za trudno je ciągnąć naraz. Proszę, powiedzcie mi... co wybrać? Czy prawo czy informatykę? Co wy byście wybrali? Pomocy!

!!

Gość 4t4r532wetgfe
ja bym wybrała informatykę. ja jestem po prawie a mój brat po studium informatycznym, ja pracy nie mam a on nie ma czasu się wysrać

4t4r532wetgfe a co Twój brat robi?

Gość Żelisław
po jednym i po drugim będziesz wykładała chemię w Biedronce, idź do policealnej 🖐️)))

jestem załamana :( nie wiem na co się zdecydować! co teraz daje pewną, konkretną prace?

Gość ssdsaddfefefffe
Po niczym nie będziesz mieć pracy jeśli cię to nie interesuje. Wybierz hobby i się temu poświęć, a zarobisz. Myślisz, że tak sobie mozna przeskoczyć prawo - informatyka? To zupełnie różne dziedziny i predyspozycje.

Gość ssdsaddfefefffe
Wybierz finanse i bankowość. w kryzysie banki zawsze zarabiają, a kryzys nie minie przez dziesięciolecia. prędzej Polska zbankrutuje. A najlepiej iść na studia za granicą.

Gość ula ula
studiować informatykę, a mieć blade pojecie o programowaniu, to 2 różne sprawy po prawie tez sa dobre zarobki, jak masz własną kancelarię

Gość 4t4r532wetgfe
22:27 [zgłoś do usunięcia] ssdsaddfefefffe Myślisz, że tak sobie mozna przeskoczyć prawo - informatyka? To zupełnie różne dziedziny i predyspozycje. tak trudno pojąć, że niektórzy mają różnorodne predyspozycje? nie wiem, dokładnie co robi bo nie znam się na tym, coś z projektowaniem

Gość 4t4r532wetgfe