Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hjguygug

pyt o samochod - dlaczego ciezko odpala a akumulator jest nowy

Polecane posty

do (nie )normalnego -ja wiem gdzie moje miejsce kazdy ma prawo sie wypowiedziec a jesli tobie to nie pasuje to sam idz stad.zjelopialy wycieruchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak tak era gsm...
Pierścienie się nie wymienia bo po co :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość expert bosch
jeśli kontrolka akumulatora na desce gaśnie, to raczej alternator jest sprawny... zmierz ładowanie, na uruchomionym silniku powinno wynosić ok 14,4V... sprawdź czy kupiłaś odpowiedni akumulator do swojego samochodu, ale problemem są raczej twoje 10 km trasy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak tak era gsm...
Czym zmierzy to ładowanie, lokówką czy mikserem :D Dajcie sobie luz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tak miałam, też silnik 1,9lancia. Spróbuj pare razy przekrecić kluczyk, zeby nagrzać swiece- jeśli odpali to wymień świece. Aha, 10km dziennie to za mało- akumulator ładuje się jak samochód jedzie- wymien sie czasem z kimś kto robi dłuższe trasy. Ja tak robie z mezem, ktory dojezdza 30km i odpala bez zarzutu. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mario Bolucci
Jezdzisz 10km dziennie ale jakie to są odcinki. Swojego czasu tez mialam taki problem, dziennie robilam 10km, ale to zwykle byly odcinki po 3km, wiec zarżnięcie akumulatora to nie problem, bo nie zdąży sie naladować, zwlaszcza jesli masz centralny, alarm - wszystko to żre prąd. Podładuj akumulator i odpal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hjguygug
no mowie ze mierzyli mi to aldowanie i wyszlo 13v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nimfa leśna number 1
ja tak miałam i powodem była kopułka i palec aparatu zapłonowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość expert bosch
przy 13 voltach kontrolka nie powinna zgasnąć, kup miernik za 20 zł i zmierz ładowanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak tak era gsm...
Kopułka w dizlu, a to ci nowość :D 13V ładowania to za mało, jednak może byc alternator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nimfa leśna number 1
ja tylko pisze co było u mnie, nie czytając wpisów, nie wiedziałam, że to diesel :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli diesel trudno pali w chłodne dni to główną przyczyną ,przeważnie, są uszkodzone świece żarowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość może to być zworek
zwrotny w pompie paliwowej i trzeba pokręcić, żeby paliwo doszło do wtryskiwaczy... powodów może być duuużo. Co do sprawdzania ładowania sprawdza się przy 2000RPM, alternator to WYSOKOOBROTOWA 3-fazowa prądnica prądu zmiennego. Nie sprawdza się go mierząc napięcie na klemach tylko w warsztacie na stole probierczym. Jak kręcisz i odpali to przez pierwsze kilka sekund widzisz większy dymek z tyłu auta? Przy okazji w wielu dieslach tak ma być, że w niskich temperaturach odpali dopiero po kilku obrotach wału korbowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czesławe
Nie, 1000 obr/min i ma być 14,4 v :classic_cool: Sonde można badać przy 22500 tys obr/min Tu się nie ma nad czym zastanawiać, wykańcza akumulator krótkimi odcinkamik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość diesel na mrozie gestnieje
i stwarza problemy przy odpalaniu. Ale troche za "cieplo" na to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaq
a dusi się podczas jazdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hjguygug
podczas jazdy juz normalnie jedzie za pierwszym razem nie odpali kreci dusi sie potem jak odpali to strasznie dymi a pozniej jak juz odpalam powiedzmy nawet po 4 godz to bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czesio z Wrocławia
Zajechane TDI, szukaj nowego silnika albo opchnij komuś ten złom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hjguygug
bez przesady z tym silniekiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
o samego poczatku mowie ze pompa paliwa..badz jej filtr.....a co do mocnego dymienia...to odpowiedzialna jest za to turbina..a ja turbina pada to juz amen po silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hjguygug
mechanik mi mówił, ze musze wymienic przewody wysokiego napięcia bo mi prądu ucieka i silnik strzela :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość makido
Forum dla kobiet a odzywaja sie tzw. normalni faceci i experci od gsm co sie wypowiadaja o silnikach spalinowych... non comment. Na kłopoty najlepszy facet z kompleksami ;-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja pojechałabym do serwisu. Na pewno Ci tam pomogą ponieważ przyczyn może być wiele. Ja miałam problem z odpaleniem w czasie mrozu i pomogła mi pomoc www.pomocdrogowanowytarg.pl. W moim przypadku powodem problemów z odpaleniem był akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kakader
Może chodzić o olej - u mnie tak było. W zasadzie zaraz po tym, jak zmieniłem olej na Venol, wszystko się uspokoiło. Dalej to już była pierwsza zima, w czasie której faktycznie nie miałem problemów z rozruchem. Ale w tym przypadku zmiana oleju miała znaczenie dla różnych aspektów. Auto zyskało m.in. na mocy, ogólnie o wiele lepiej śmiga. Godne polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli akumulator jest sprawny a samochód słabo odpala to problem może być w samym silniku. Polecam poddać go regeneracji w www.automotoszlif.pl w Bydgoszczy. Ja tak zrobiłam i mój samochód o wiele lepiej chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asia

Jestem kobietą i mam prawo się wypowiedzieć, otóż z moich doświadczeń wynika że jak auto nie odpala należy zatankować paliwo i tak do diesla lejemy benzynę a do benzynowego ropę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×