Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość bizneswomen33

Wyposażenie biura

Polecane posty

Gość gość
A macie już niezbędny sprzęt kopiująco-drukujący? Jeżeli nie warto odwiedzić tę firmę www.biuro-styl.com.pl/. Istnieje opcja dzierżawy sprzętu, moim zdaniem to świetna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ciekawe wzornictwo mebli biurowych można znaleźć tutaj http://kjk.com.pl, Mój szef wyposażał u nich nasze biura I generalnie jesteśmy zadowoleni, są ergonomiczne, wygodne, fajnie wyglądają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja w Krakowie znalazłam bardzo dobrą firmę, która oferuje drukarki, tonery, tusze w bardzo dobrej cenie, zamówienia zawsze robię w http://wpc-tusze.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli jeszcze rozglądacie się za sprzętem i elementami wyposażenia biura, możecie zerknąć na ofertę sklepu http://www.dobiura.com/ Mają artykuły samych renomowanych firm,a to już o czymś świadczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli szukasz porządnych artykułów piśmienniczych takich firm jak Parker czy Waterman to mogę polecić sklep www.papiernozyce.pl mają naprawdę duży wybór piór i długopisów. Znają się na swoim fachu więc na pewno dobrze doradzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Artykuły higieniczne do swojego biura zamawiam w http://duncan-papier.pl zawsze mi proponują korzystne ceny a ich ręczniki i papier są zrobione z miękkiego, chłonnego materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja kupuję zawsze tutaj www.ebiurowe.com.pl. Mają naprawdę duży asortyment rzeczy potrzebnych przy prowadzeniu biura w bardzo atrakcyjnych cenach. Zaopatruję się u nich od dawna, przesyłka zawsze szybko dostarczona a towar dobrej jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wiele sprzętów do biura, które są czasem niezbędne znajdziecie na http://www.markor.com.pl. Ja ostatnio kupiłam od nich nowa niszczarkę, którą myśle ze powinno się mieć, bo czasem samo podarcie jakiś papierków nie wystarczy. A trafiłam wtedy na fajna promocje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dla mnie najważniejszym urządzeniem w biurze, oczywiście przy klasycznym dniu pracy, jest drukarka i xero, to dwa urządzenia, bez których nie potrafię się obyć. I ciesze się, że udało mi się dostać ten wyjątkowy model od http://kopiarka.net/urzadzenia-drukujaco-kopiujace/urzadzenia-wielofunkcyjne-czarnobiale.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=109&category_id=4 wydaje mi się, że każdy kto otwiera biuro powienien wyposażyć się w drukarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to prawda, drukarka i xero musi być obowiązkowe i to powinien być porządny sprzęt. Mnie na razie nie stac na zakup bo firma młoda, ale postanowiliśmy wynając sobie taki sprzęt. W tej firmie mają dobre ceny jeśli chodzi o dzierżawę kserokopiarek www.kserokopiarki-gliwice.pl papier firmowy też tam można dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do biura z pewnością przyda wam się dystrybutor wody. Korzystam z takiego od dwóch lat i nie wyobrażam sobie, żeby nagle przestał być dla mnie dostępny. Czysta woda z dużą ilością minerałów to podstawa, którą trzeba zapewnić zarówno sobie jak i pracownikom. Jednym ze sposobów pozyskania dystrybutora wody jest oczywiście jego wynajem a ten możecie zrobić dzięki www.aqua-logic.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migotka231
Jak tworzymy własne biuro, to warto pomyśleć o przechowywaniu dokumentów pracowników , w tym celu polecam http://archiwizacjadokumentow.com.pl , wtedy są one bezpieczne i w miejscy bardzo praktycznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a może jakaś lampa od Nilsena? Mają ostatnio bogaty wybór. Mi wpadła w oko ta ze stacją dokująca i możliwością ładowania nawet 10 urządzeń! świetna sprawa takie cacko - po wypłacie kupuję;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja ostatnio zakupiłem fajne ścianki biurowe wraz z montażem, od razu wszystko wygląda profesjonalniej i pracuje się lepiej. Polecam http://www.alu-tent.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dodatkowo, przy wyposażaniu biura, nie możecie zapomnieć o wynajęciu bezbutlowych dystrybutorów wody, moim zdaniem jest to nieodłączny "mebel" w każdym miejscu pracy. Dzięki niemu macie nieustanny dostęp do świeżej, czystej i przede wszystkim chłodnej lub ciepłej wody. Sam korzystam od jakiegoś czasu z takiego bezbutlowego dystrybutora wody www.aqua-logic.pl i jestem wielkim fanem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomektomek1
Jeśli nie macie sprzętu to polecam omega z katowic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Organizując wyposażenie biura warto się zastanowić nad artykułami i urządzeniami biurowymi, które są nam niezbędne tj. komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, a potem dodatkowe urządzenia np. gilotyna. Oczywiście wszelkie notesy, długopisy, ołówki to podstawowe akcesoria bez których trudno wyobrazić sobie każde biuro. Należy pomyśleć też o praktycznych meblach i elementach poprawiających komfort pracy, jak na przykład podnóżek. Wszystkie urządzenia i akcesoria, a także meble można wybrać w specjalistycznych sklepach. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: https://www.solokolos.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JOLKAAWAW
Pomyślcie o meblach takich jak tutaj http://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/meble-metalowe metalowe wyposażenie jest idealne do każdego biura, dzięki temu że meble są trwałe będą na lata, mogą być przeniesione do nowego biura potem itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z pewnością do biura przyda wam się także urządzenie wielofunkcyjne do drukarka i kopiarka w jednym. Aby móc wydrukować ewentualnie przeskanować ważne dla waszej firmy dokumenty. Wybór takiego urządzenia nie należy do skomplikowanych, wystarczy trochę poczytać o wybranych modelach, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na koszta wydruku za jedną stronę A4. Jesli bylibyście zainteresowani nabyciem takiego sprzętu, a moim zdaniem jest on niezbędny do pracy biurowej, to możecie bez wahania wybrać coś stąd - http://kopiarka.net/produkty.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli chodzi o wyposażenie biura to warto zaglądnąć do http://ebiuromax.pl/ bardzo bogaty asortyment pozwalający kompleksowo wyposażyć biuro. Wszystko w jednym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wyposażenie to jedno, ale jak w grę wchodzą komputery, drukarki itp., to powinno się to zabezpieczyć... Jak ktoś jest W-wy lub okolic to polecam ich: http://jsp.com.pl - zakładają alarmy czy zabezpieczenia przeciwpożarowe (w to też warto zainwestować).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jesli chodzi o kserokopiarki nasza firma wszystko kupowala w http://www.arso.pl/ Maja ogromny wybor i swietne ceny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Warto mieć tez namiar na sprawdzony serwis drukarek i ploterow. Wedlug mnie w Krakowie bezkonkurencyjny jest http://laserland.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do utrzymania czystości się przyda papier toaletowy oraz ręczniki, a możecie je sobie zamówić np. u producenta: http://duncan-papier.pl/ bardzo przydatne wyposażenie, które powinno być obecne w każdym sklepie, biurze, magazynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lotu2
pytałaś o ploter, u nas w firmie mamy sprzet firmy Plot-er, pracujemy na nim od kilku lat i wszystko działa jak należy. nie było większych usterek, bardzo dobre jakościowo maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Poza tym moim zdaniem obowiązkowo drukarka, kserokopiarka, telefon itp. Wszystkie te przedmioty sa dosć istotne w pracy samego biura. Więc ja zdecydowanie polecam się w nie zaopatrzyć. Co więcej mogę podpowiedzieć gdzie kupić wszystko co będzie potrzebne - www.kopiarka.net

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×