Gość Gikiel44 Napisano Lipiec 29, 2016 Podstawowe wyposażenie biura to krzesła, biurka, urządzenia biurowe oraz akcesoria. Więcej o tym możesz poczytać tutaj http://eco-nomics.pl/jak-wyposazyc-biuro-i-jakie-wybrac-do-niego-meble/ . Warto pamiętać żeby za dużo tego nie napchać, w biurze musimy mieć swobodę poruszania się. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość BedenaT30 Napisano Sierpień 3, 2016 Jeżeli zastanawiasz się nad meblami itp do biura to mogę się domyślać, że biuro jest nowe dlatego warto również pomyśleć o sposobie reklamy. Fajnym pomysłem są np stojaki na ulotki. Klienci, którzy będą wchodzić w czasie kiedy będą chwilę czekać mogą sobie poczytać o firmie. Więcej możesz poczytać na tej stronie http://chichotistebna.pl/pierwsze-biuro-co-warto-miec-standy/ może któreś rozwiązanie cię zainteresuje. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 4, 2016 proponuję popatrzeć jaki sprzęt biurowy można znaleźć w http://infotech.olsztyn.pl/oferta - maja dobrej jakości kserokopiarki, serwis i inne urządzenia biurowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość SprzetBiurowy Napisano Sierpień 5, 2016 Myśląc nad wyposażeniem biura nie można zapomnieć o zakupie sprzętów biurowych. Często są niezbędnym elementem firmy, ułatwiającym prace. Polecam poczytać na ten temat http://sprzet-biurowy.bloog.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 8, 2016 nieodłącznym elementem każdego biura są drukarki,skanery,kserokopiarki lub tzw. urządzenia wielofunkcyjne, ale na szczęście nie musimy ich kupować a wystarczy wynająć: http://condor.biz.pl/wyposazenie-biura-i-wypozyczalnia-kserokopiarek/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 10, 2016 Cześć. Dobrze mi się korzysta z mebli zamawianych od Limesto – www.limesto.pl Mam ich zestaw biurowy – regały, szafki, biurka. Wyposażyli mi praktycznie pół firmy. Meble wygodne, o nowoczesnym designie, w szerokiej dostępności kolorów i wzorów. Polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 17, 2016 W ofercie http://www.ekowent-wentylacja.com.pl/ można znaleźć natomiast profesjonalne klimatyzatory do biura, które zapewnia komfort pracy także latem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 17, 2016 Jak chcesz wiedziec czy Wasz biznes się powiedzie, czy tez nie, co robic aby się udało, napisz do mojej wrózki Sofii. Jest świetna. Jej adres to tarocistkasofii@wp.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 19, 2016 Co do podstaw czyli podłogi to zdecydowaliśmy się w biurze na wykładzinę. To jednak najlepszy wybór, bo dobra wykładzina wiele zniesie. Nasza pochodzi z http://sklep.robin-wykladziny.pl/ Ma dobry kolor no i jest solidnie wykonana, bo służy już 3 rok i wygląda bez zarzutu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 24, 2016 Ja wszystkie [url=http://www.liberty.olawa.pl]artykuły biurowe zamawiam w jednej hurtowni dzięki czemu jako stały klient otrzymuj spory rabar Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 29, 2016 Najlepiej wszystko kupić w jednym miejscu bo i na fajne rabaty można trafić :) W hurtowni http://avell.pl możesz kupić wszystko od artykułów biurowych, po meble biurowe czy sprzęt potrzebny do prowadzenia biura. Przez fakt iż jest to hurtownia a nie sklep detaliczny ceny są naprawdę atrakcyjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 1, 2016 Ja artykuły biurowe zamawiam na http://www.pat5.pl/. Duży wybór, dobra jakość i możliwość niższych cen przy większych zakupach ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość artegggg Napisano Wrzesień 8, 2016 ja ze swojej strony polecę art clip, przy okazji fajnie można się wypromować ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adelaide090 Napisano Wrzesień 12, 2016 Jak będziecie szukać aplikatorów do taśm klejących to polecam Bonus Eurotech, mają bardzo rozsądne ceny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 16, 2016 Bardzo dobrej jakości projektory i ekrany projekcyjne można dostać u http://cyfrowedomy.pl/pl/c/Sala-konferencyjna/72. Jesli ktoś szuka dobrej jakości wyposażenia do sali konferencyjnej to zdecydowanie warto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 22, 2016 no własnie, jeśli chodzi o sprzęt biurowy - kopiarki, drukarki, i wiele innych urządzeń można znaleźć w http://infotech.olsztyn.pl/ mają od razu serwis sprzętu biurowego, więc jest spore wsparcie. A artykuły biurowe to chyba jakaś hurtownia najlepiej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość rika23 Napisano Wrzesień 23, 2016 Na pewno do biura się przyda drukarka z systemem ITS, gdzie drukowanie będzie o wiele tańsze. Wielkie oferty widziałam na: http://www.epson.pl/zwrot . Taka drukarka w biurze to ideał. Bo drukuje tanio i szybko. Do tego fajne modele z funkcją wifii, a więc jedna drukarka w całym biurze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 24, 2016 Ja korzystam z usług kordes.pl. Mają świetny sprzęt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 29, 2016 Jakiś czas temu także urządzałem biuro. Moja firma jest coraz większa w związku z tym trzeba było otworzyć kolejne biuro. Planując coś takiego koniecznie musiałem pomyśleć o odpowiednim sprzęcie. Całe szczęście znajomy polecił mi firmę http://www.arso.pl/ ze Szczecina. Maja oni w swojej ofercie dzierżawę kopiarek oraz sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych. Ceny są bardzo przystępne. A urządzenia działają bez zarzutów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 2, 2016 Jeśli chodzi o meble biurowe to ja zamawiałam je od www.sigma.pl z Opola. Oferują nowoczesne rozwiązania i atrakcyjne ceny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 3, 2016 Polecam kordes.pl - można u nich dzierżawić kserokopiarki w fajnej cenie. Współpracuję z nimi i jestem zadowolony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 10, 2016 Warto tez zapoznac się z oferta firmy http://www.miladesign.com.pl/ Maja szeroki wybór profesjonalnych stelaży do mebli biurowych w naprawde świetnych cenach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 11, 2016 W kserokopiarki i drukarki naszą agencję wyposażyła firma http://grafixbis.com.pl skąd do dyspozycji mamy serwis w razie awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 13, 2016 Ja dzierżawię kserokopiarki od kordes.pl. Bardzo fajny sprzęt i świetna oferta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 19, 2016 Dla nas projektowała i wyposażała biuro firma Interbiuro http://interbiuro.pl/ Mają systemy ścianek działowych, meble biurowe, wykładziny i całe potrzebne wyposażenie. Kompleksowa obsługa - tak lubimy najbardziej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aaaaa4321 0 Napisano Październik 23, 2016 Szukasz sklepu z dobrymi częściami i akcesoriami komputerowymi w przystępnych cenach? Już znalazłeś! Zapraszam na stroną - http://www.cozacena.pl/komputery. Przeglądaj, wybieraj i kupuj! Gwarantuje, że terminy wysyłki są zawsze dotrzymywane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 26, 2016 Meble kupowaliśmy w http://www.meblant.pl/ i naprawdę jestem z nich bardzo zadowolona. Mają wiele ciekawych serii, z których można stworzyć różnorodne aranżacje. Jak dla mnie był to strzał w dziesiatkę i nie zamieniłabym ich na żadne inne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 27, 2016 Mnie sie kiedyś wydawało, że typowe biurowe meble wcale nie są potrzebne... Dopóki nie kupiłam odpowiednich w http://www.33meble.pl/. Specjalnie przystosowane do pracy biurowej biurka czy regały potrafią naprawdę zoszczędzić czas poszukiwań wielu rzeczy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość balba1 Napisano Październik 27, 2016 Jeśli lubicie naprawdę kompleksowe oferty, to warto sobie zerknąć tutaj http://www.ajprodukty.pl/6562793.wf . Znajduje się tam pełne wyposażenie do biura. Oczywiście zakupimy w tym sklepie nie tylko meble, ale również różnego rodzaju akcesoria. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 27, 2016 Ogólnie super Sklep Ze sprzętem biurowym jest bardzo ciężko znaleźć. najważniejsze są porządne ale w miarę tanie rzeczy :D Mam taką stronkę :D http://www.snaptest.xweb24.pl/l/3/hwdp123 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach