Gość gość Napisano Luty 16, 2017 Część rzeczy kupiliśmy w http://www.met-lak.com.pl/ - zwłaszcza szafy na dokumenty. To naprawdę przydatna sprawa! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 19, 2017 Jeśli chodzi o akcesoria biurowe, a ponadto także meble, to śmiało możesz zainteresować się ofertą http://wndcomp.pl/akcesoria-biurowe-c-563.html uważam, że mają ją świetną pod wzglęcem cen i jakości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 26, 2017 ja większość rzeczy do biura zamówiłam z http://www.mmpartners.eu/ Mają bardzo bogaty asortyment, a do tego niezłe ceny. Drukarki, biurka, akcesoria itp - polecam właśnie u nich Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 27, 2017 Polecam ta firmę www.hicopy.gdansk.pl , mają wszystko co będzie wam potrzeba, a nawet znacznie więcej ;) Polecam zajrzeć do oferty i samemu zdecydować co będzie potrzebne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 27, 2017 Jednym z najważniejszych wyposażeni w moim biurze, jest ekspres do kawy, serio, nie wyobrażam sobie bez niego życia;) Ostatnio znalazłam świetną ofertę dla firm w tym miejscu www.coffeezone.sklep.pl jeśli ktoś zainteresowany to gorąco polecam! :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 27, 2017 Wiadomo, ze potrzeba również znaleźć jakieś miejsce na pieniążki biura, polecam w takim wypadku zawsze ta firmę www.konsmetal-sejf.com.pl jest to autoryzowany dystrybutor sejfów i kas pancernych. Dużo osób o tym zapomina, a to bardzo istotna rzecz w biurze jak i w każdym innym miejscu gdzie obraca się pieniędzmi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 1, 2017 Dobry sprzęt biurowy to podstawa. U siebie do firmy kupiłem fajne stacjonarki u https://shoplet.pl/ za niewielkie pieniądze i chodzą bardzo szybko. Do zastosowań biurowych w sam raz. ciesze się że nie przepłaciłem gdzieś indziej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 2, 2017 Dobre taśmy i folie samoprzylepne ma http://www.totalmarket.pl/ Korzystamy od dawna, kupujemy bezpośrednio u nich bo od producenta wiadomo że najtaniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 10, 2017 Kserokopiarki i drukarki dla pracowników zamówiłam w firmie http://grafixbis.com.pl która specjalizuje się w dystrybucji i serwisowaniu tego typu urządzeń. Jestem zadowolona ze współpracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SoloKolos 0 Napisano Marzec 20, 2017 Chcąc dobrze wyposażyć biuro, jednocześnie oszczędzając jak najwięcej pieniędzy warto pomyśleć o zakupie urządzeń i akcesoriów biurowych w hurtowni (https://www.solokolos.pl). Zapewni to nie tylko konkurencyjne ceny, ale również bardzo duży wybór,a dzięki temu nie ma konieczności szukania w kilku miejscach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 21, 2017 Jeśłi chodzi o wyposażenie biura to ja mam bardzo dobre doświadczenia z http://www.abcpapier.pl/pl/katalog/grupa_668 dużo akcesoriów, a poza tym jak dla mnie korzystne ceny. Warto się zainteresować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 21, 2017 Ja do swojego biura kupiłam organizer na biuro http://www.artisfera...zery-na-biurko-c-1_17.html by wszytsko było na swoim miejscu. Jest bardzo praktyczny! Pomyśl także o tym! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość wera87 Napisano Marzec 23, 2017 Moim zdaniem warto zainwestować w specjalistyczne moduły takie jak tutaj: http://www.schneider-electric.pl/pl/product-category/1600-aparatura-modu-owa-acti9/?filter=business-4-rozdzia--energii-niskiego-napiecia . Mają super propozycje godne uwagi. W biurze takie coś się przydaje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 24, 2017 Artykuły biurowe możesz zamówić także od firmy www.beradex.pl. Mają bardzo dobrą jakość i przystępne ceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 27, 2017 Funkcjonalne meble są oczywiście ważne, ale komfort pracy zależy w dużej mierze od właściwej temperatury i jakości powietrza. Ja w zeszłym roku zainwestowałam w porządne klimatyzatory do swojego biura. Spory wybór tego rodzaju urządzeń znajdziecie przez firmę Biernat http://klimatyzacja.szczecin.pl. Ja wybrałam urządzenie lg i jak na razie działa bez problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tomaszrakoczy Napisano Kwiecień 3, 2017 Brakowało mi niedawno mebli biurowych w firmie i musiałem trochę sztukować. Sporo regałów i szafek domówiłem ze sklepu na stronie limesto.pl. Nie mam uwag, towar zgodny z opisem na stronie. To co mi się tutaj podobało to dokładne opisy poszczególnych modeli i też jak już dostałem meble to widać, że są wykonane z lepszej klasy tworzywa, nie jest to jakiś plastikowy metal, który łatwo zdeformować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 3, 2017 Na pewno przyda się Interbiuro http://interbiuro.pl/produkty/wyposazenie/ bo zajmują się zarówno projektowaniem jak i wyposażeniem przestrzeni biurowych. U nas sie sprawdzili, wpadli na bardzo ciekawe rozwiązania, dzięki którym przestrzeń jest urządzona ładnie ale i praktycznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 5, 2017 Takie fotele i krzesła dedykowane do miejsc pracy i w ogóle lokali użyteczności publicznej to sprzedaje Ergoexpert na swojej stronie www.ergoexpert.pl Sam w tamtym miesiącu brałem u nich parę ławek do poczekalni do siebie do ośrodka. Szybka realizacja, meble dotarły dokładnie takie jak stronie sklepu. Robią dobre zdjęcia do prezentacji towaru online, także wiadomo jakiego typu mebla się spodziewać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 12, 2017 Jeśli chodzi o wyposażenie w niezbędny sprzęt taki jak drukarki i kserokopiarki to zrobiliśmy zamówienie w firmie http://www.grafixbis.com.pl gdzie dysponują naprawdę jakościowych sprzętem i to w korzystnych cenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 13, 2017 jak bedziecie szukac skanera to od siebie ręczę za hexagonmetrology jak na Wasza firme to idealny sprzet ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 17, 2017 Generalnie jeżeli chodzi o wyposażenie biura we wszystkie niezbędne sprzęty to my polegaliśmy na http://www.horyzont.futari.pl/, ceny mają bardzo atrakcyjne i znaleźliśmy u nich wszystko czego potrzebowaliśmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 21, 2017 Jesli oczekujesz, że Twoje biuro bedzie bardzxo ladne estetyczne i oryginalne to postaw na http://mebleramadan.pl/meble-pracownicze/Meble-biurowe - meble biurowe tej firmy są obłędne! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 24, 2017 Dużo krzeseł o różnym przeznaczeniu mają na stronie www.ergoexpert.pl Sprawnie prowadzony sklep, nie przeciągają dostawy w czasie i nie trzeba się logować żeby zamówienie złożyć. Ja u nich kupowałem krzesła do centrum konferencyjno szkoleniowego parę tygodni temu. Było tego kilkadziesiąt sztuk. Wszystko dotarło w stanie idealnym bez jakiś uszkodzeń, wadliwych części itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 24, 2017 Również obkupiłam się w www.hicopy.gdansk.pl szeroki wybór w dobrych cenach, wszystko na co liczyłam ze znajdę, znalazłam. Doradzono mi dodatkowo, jestem bardzo zadowolona a biuro sprawnie wyposażone:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 24, 2017 Bardzo fajne pakiety kawowe z opłata miesięczna ma firma www.coffeezone.sklep.pl , spełniły to nasze małe i duże wymagania zapotrzebowania w kawę, w biurze, polecam ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 24, 2017 Sejf bardzo przydatna rzecz w domu, w biurze, naprawdę. Tez kupowaliśmy od www.konsmetal-sejf.com.pl bo są niezawodne. Świetny producent, warto zaopatrywać się u niego, są bezawaryjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość malvinka_ Napisano Kwiecień 25, 2017 Wg mnie w biurze najważniejszy jest sprzęt, czyli np. drukarka. Powinna być bezawaryjna, cicha, w miarę tania w eksploatacji. Dlatego zastanawiam się nad kupnem drukarki LED http://drukwfirmie.pl/4773-co-wybrac-drukarka-led-czy-laserowa . Słyszeliście o takiej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość areksocha Napisano Maj 2, 2017 Część umeblowania w firmie mam kupione stosunkowo nie tak dawno w sklepie Limesto – http://limesto.pl. Ich ewentualnie mógłbym doradzić, choć kupowałem tam może rok temu ostatnio, więc trudno mi powiedzieć jak teraz oferta cenowo wygląda na przykład. Ale warto wejść na stronę i sobie przejrzeć. Jak ja kupowałem choćby szafy aktowe to mieli dobre promocje wtedy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 8, 2017 Jeśli chodzi o meble do biura to ja mogę polecić Ci firmę www.meriwa.pl. Zamawiałam od nich system mebli Alfa i jestem z nich zadowolona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 16, 2017 Zależy, jakiego rodzaju macie to biuro. Ja Wam powiem, ze nic nie bylo u nas lepszym zakupem niz metalowe szafy na dokumenty od http://www.met-lak.com.pl/ - chronia dokumenty przed zniszczeniem, sa doskonalym wyobrem w kazdej sytuacji! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach