Gość JULLIARAC Napisano Maj 22, 2017 Owszem szafy metalowe to doskonała decyzja, ja mam z tej marki kilka sztuk http://www.wyposazeniegaudia.pl/informacje/1829028150_szafa-biurowa-klasy-a-mona-1922rm-1920x900x420 i tez sobie chwalę. Księgowe z biura również zadowolone, podobno wygodnie papierzyska trzymać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 22, 2017 Jeśli chodzi o wyposażenie biura w urządzenie wielofunkcyjne to korzystałem z oferty firmy http://grafixbis.com.pl która specjalizuje się w tym zakresie i dostarczyła naprawdę porządny sprzęt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 23, 2017 jeśli chodzi o akcesoria biurowe, artykuły papiernicze, sprzęt do prezentacji czy inne produkty popatrz sobie na ceny w https://www.mmpartners.eu/ - mają ogromny wybór, ja czesto od nich zamawiam, nawet większe ilości (zarówno do biura jak i do domu) bo to się po prostu opłaca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 25, 2017 Ważna sprawa. Uważam, że mozna śmiało zianteresować sie http://www.abcpapier.pl/ zarówno pod względem cen, jak i jakości. Bardzo duzy wybór - od wyposażenia po meble biurowe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 26, 2017 Warto pomyśleć o meblach metalowych, które są trwalsze i zdecydowanie sprawdzają się w wielu kwestiach. Ja przechowuję dokumenty w specjalych szafkach od www.met-pol.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Iniorka Napisano Maj 29, 2017 A z jakich foteli korzystacie? Mi ostatnio spodobały się te http://fotele-biurowe.biz.pl/ Np. Fotel Plus R. Fotel musi być taki aby się na nim dobrze siedziało nawet przez wiele godzin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 21, 2017 Ja niedawno kupowałam do biura szafki z metalu od http://www.metako.com.pl/ . Jestem bardzo zadowolony z ich oferty cenowej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 25, 2017 ja natomiast mam świetne doświaczenia z http://www.abcpapier.pl/ zarówno pod względem cen, jak i jakości. Duzy wybór zarówno akcesoriów biurowych jak i mebli nawet Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 26, 2017 Koniecznie juz na etapie szukania odpowiedniego wyposażenia zamówcie tez to http://porzadekwkablach.pl/ - oploty na kable. Pomoze to uniknąc problemu niezabezpieczonych kabli , o które pracownicy moga sie potknąc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 26, 2017 Polecam zaopatrzyć się jeszcze w dobre dystrybutory do wody, np. z www.kofeinalodz.pl mamy u siebie i naprawdę świetnie się sprawdza! Świeża woda zawsze pod ręką. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 3, 2017 jesli chodzi o artykuły spożywcze do biura (ale także i inne artykuły biurowe) dobrze jest zajrzeć też do https://www.mmpartners.eu/3-artykuly-spozywcze mają spory wybór jesli chodzi o kawy, herbaty czy nawet słodycze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 19, 2017 Część niezbędnego sprzętu elektronicznego polecam z www.hicopy.gdansk.pl w tym kserokopiarki, czy też drukarki. Mogła bym rzec, że są niezniszczalne nawet, mam od wielu lat, bardzo je lubie, sprawdzają się w każdej sytuacji :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 22, 2017 Do wyposażenia biura bardzo czesto koneiczne sa metalowe szafki. Sa dostepne w http://www.met-lak.com.pl/ - doskonale sie sprawdzaja! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gośćMarcel Napisano Lipiec 25, 2017 Witam jak dla mnie to tylko tanie meble biurowe http://jfm-furniture.pl/meble-biurowe polecam firmę lepszej na rynku po prostu nie ma. Zobaczcie co robią na ich stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 25, 2017 Warto zainwestować tez w matę wejściową i urządzenia zapachowe. Tego typu maty http://ekoemka.com.pl/serwis-mat-wejsciowych/ mają świetną absorpcję wilgoci i brudu, piasek nie roznosi się tak po całym pomieszczeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 26, 2017 Warto zadbać o odpowiednie wyposażenie biura w takie urządzenia jak kserokopiarki, drukarki itp. Postawiłem na http://infotech.olsztyn.pl , dzięki którym moje biuro jest bardzo nowoczesne. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 27, 2017 Bardzo ważnym elementem każdego biura jest też efektywna klimatyzacja. U mnie w kwietniu klime montowała firma www.skic.com.pl dzięki czemu nie doskwierają nam wreszcie letnie upały. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 28, 2017 Ja Wam bardzo polecam meble biurowe z http://biurosystem.info/ - swietnie sie sprawdzaja! Doskonale wygladaja, sa funkcjonalne i niezwykle ladne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość annakierowniczka Napisano Sierpień 2, 2017 Wyposażenie biura - to na pewno mocne szafki. W moim małym domowym biurze właśnie od niedawna stoją produkty http://meblomet.gda.pl/. Bardzo polecam - solidne i eleganckie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Julekkk Napisano Sierpień 9, 2017 Jeśli chodzi o dobry sprzęt, to warto wyposażyć swoje biuro w niszczarki do dokumentów. Sprawdziłem firmę http://abcdigital.pl i gorąco polecam – bardzo dobra jakość urządzeń! Dodatkowo, warto mają też taki z funkcją niszczenia nośników elektrycznych – myślę, że ciekawa opcja :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 15, 2017 Jeśli chodzi o urządzenia wielofunkcyjne to jestem zadowolona ze współpracy z firmą http://grafixbis.com.pl w której zamówiliśmy taki sprzęt. Drukarka, skaner i kserokopiarka w jednym urządzeniu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 17, 2017 gość 2017.07.22 Do wyposażenia biura bardzo czesto koneiczne sa metalowe szafki. Sa dostepne w http://www.met-lak.com.pl/ - doskonale sie sprawdzaja! Faktycznie! Meble Met-Lak są świetne. Do tego wyglądają bardzo ładnie. Muszę przyznać, że u nas świetnie sprawdzają się w biurze. Trzymamy w nich potrzbene dokumenty. Świetnie to wygląda! Naprawdę super! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 21, 2017 Ja artykuły biurowe zamawiałam z www.beradex.pl. Mają wiele artykułów niedostępnych w innych sklepach i bardzo niskie ceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 23, 2017 Ja niemal całe moje domowe biuro wyposażyłam w artykuły z hurtowni papierniczej u mnie w Przyrowie (Zachodniopomorskie). Mamy świetny punkt http://kapryskoniecpol.pl, bardzo dobrze zaopatrzony. Można tam dostać, oprócz innych artykułów, teczki, bruliony, kalendarze, a nawet tusze i tonery :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Anna AderMeble 0 Napisano Sierpień 24, 2017 Dzień dobry, reprezentuję markę ADER Meble, która posiada 15-letnie doświadczenie w dystrybucji mebli do pomieszczeń biurowych. Jeśli zależy Państwu na ergonomicznym i funkcjonalnym wyposażeniu miejsca pracy, zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: www.meble-ader.pl. Dodatkowo, mając na uwadze potrzebę kompleksowej obsługi, umożliwiamy Klientom współpracę od projektu po montaż. Jeżeli będą mieli Państwo dodatkowe pytania zachęcam do bezpośredniego kontaktu tel. 71 357-13-19 lub mailowego: biuro@meble-ader.pl Pozdrawiam Anna Wojech, Doradca Klienta ADER Meble Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 26, 2017 Do wyposażenia biura trzeba też doliczyć odpowiednie oświetlenie, wiele osób tego nie docenia. Philips ma na przykład dobrą ofertę dla biur http://www.lighting.philips.pl/systemy/system-areas/biura-i-powierzchnie-przemyslowe/biura Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 28, 2017 wszystkie niezbędne akcesoria biurowe, koperty, pudełka, klipsy czy nawet żywność do biura warto zamawiać w jednym miejscu - za przesyłkę płaci się tylko raz, a wszystko pod ręką. My zamawiamy tak z https://www.solal.pl - mają wszystko, co potrzebne, a i z wysyłka nigdy nie było problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 28, 2017 Uważam, że każde biuro powinno mieć zaawansowany system CRM. Coś takiego znacznie poprawia komunikację między pracownikami. Początkowo sceptycznie do tego podchodzilem, jednak www.effolan.pl wraz ze swoim systemem w zupelnosci zmienili moje nastawienie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Tonik12 Napisano Sierpień 29, 2017 Warto zadbac o ciekawy zapach do wentylacji, dzieki ktoremu praca w biurze bedzie znacznie przyjemniejsza. Polecam www.aroma.hellcold.pl, ktorzy posiadaja szeroka game roznych zapachow, ktore od dawna poprawiaja nastroj w mojej pracy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Tonik12 Napisano Sierpień 29, 2017 Warto zadbac o ciekawy zapach do wentylacji, dzieki ktoremu praca w biurze bedzie znacznie przyjemniejsza. Polecam www.aroma.hellcold.pl, ktorzy posiadaja szeroka game roznych zapachow, ktore od dawna poprawiaja nastroj w mojej pracy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach