Gość KenowiPyt Napisano Wrzesień 6, 2017 Wszelkie potrzebne akcesoria biurowe, komputerowe czy artykuły chemiczne znajdziesz w BiuroBit (Warszawa) https://www.sklep.biurobit.pl/artykuly-akcesoria-i-materialy-biurowe-c-1.html , ale również możliwy jest zakup online. Sami najlepsi producenci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 7, 2017 Bardzo ładne meble biurowe kupisz też w www.system-sosnowiec.pl. Meble są wykonane z dobrej jakości drewna. Mi osobiście bardzo podoba się ich design i dbałość o wykończenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość waleria9 Napisano Wrzesień 14, 2017 Ja z kolei swoje zakupy do biura kupuje tutaj https://locoprint.pl/. Mają bardzo ciekawe asortymenty. Szczególnie bo mają ciekawe oferty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 14, 2017 W przypadku mebli powinieneś zatroszczyć się o meble jak najwyższej jakości. Zalecam zainteresować się ofertą od http://www.miladesign.com.pl , ktorych jakosc jest wprost niezawodna! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 16, 2017 Wyposażenie możesz kupić także w www.meriwa.pl. Posiadają w ofercie zarówno meble, jak i niezbędne urządzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marcin781 0 Napisano Wrzesień 18, 2017 Jeśli chodzi o urządzanie biura, to bardzo ważne jest oświetlenie. Wiem coś o tym, bo sama kupowałam http://www.lighting.philips.pl/edukacja/nowoczesne-oswietlenie/edukacja-i-trendy/7-sposobow-zmieniania-swiata-przez-zintegrowane-oswietlenie Światło pięknie świeci i naprawdę jest w dobrej cenie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 18, 2017 W biurze mogą ci się przydać metalowe szafki na dokumenty. Ja niedawno zakupiłam takie od http://www.metako.com.pl/ - są bardzo praktyczne i fajnie wyglądają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 20, 2017 Świetne meble, które mogą sie przydać w biurze znajdziecie w http://www.met-lak.com.pl/ - osobiscie kupilismy tam szafy na dokumenty! Są naprawdę solidne i przydatne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 20, 2017 Wyposażenie biura to ważna sprawa! To wizytówka każdej firmy! W https://dominova.com.pl/meble-biurowe mają naprawdę solidne i ładne meble biurowe. Zdobią moje biuro! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość EmiliaKokos Napisano Wrzesień 21, 2017 Tusze do drukarki polecam zamówić z drukujesz24 pl.Zamawiam od nich już jakiś czas i na prawdę warto bo mają super ceny! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łonda123 Napisano Wrzesień 27, 2017 Na pewno kupcie wysokiej jakości sprzęt typu niszczarki, czy kserokopiarki. Tanie i dobre można kupić tutaj: http://abcdigital.pl/oferta - polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Biały Napisano Wrzesień 28, 2017 Jednym z głównych sprzętów wyposażenia biura, moim zdaniem powinien być odpowiedni komputer. Coś w tym stylu ostatnio widziałem https://www.morele.net/wiadomosc/laptop-lenovo-thinkpad-t570-specyfikacja-techniczna-opis-serii-recenzja/4679/21 Dobry i szybki komputer to podstawa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 28, 2017 Wszelkie urządzenia biurowe zakupiłem od http://infotech.olsztyn.pl/ . Ich oferta to miks największych marek z najlepszymi, konkurencyjnymi cenami. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 2, 2017 Mogę Limesto podpowiedzieć. Nie mam z nimi większych doświadczeń, bo tylko raz robiłem zakupy ale poszło okej. Meble zgodne z opisem na stronie, prowadnice solidne, a o nie się najbardziej bałem. Wszystko dobrze opakowane na czas transportu, nic po drodze do mnie do warsztatu się nie uszkodziło. Od początku kontakt był bardzo sprawny, zawsze ktoś był pod telefonem z obsługi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 9, 2017 W biurze potrzebna jest kserokopiarka, możesz ją kupić na http://smartcopy.eu bo bez tego w biurze ciężko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 10, 2017 Ta firma ma wszystko niemal do wyposażenia biura w jednym miejscu, od świetnych mebli, po akcesoria itp http://www.abcpapier.pl/ w dobrych cenach, spory wybór Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 16, 2017 Sprawdźcie sobie firmę Stecko Meble ze Szczecina http://steckomeble.pl/ Bardzo solidne, ogromny wybór, ciekawe formy, na plus też to że firma oferuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Meble sa ergonomiczne, estetyczne, no i są w różnych stylach - proste, nowoczesne, ale klasyczne, bardziej eleganckie również tam znajdziecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 19, 2017 gość 2017.09.20 Świetne meble, które mogą sie przydać w biurze znajdziecie w http://www.met-lak.com.pl/ - osobiscie kupilismy tam szafy na dokumenty! Są naprawdę solidne i przydatne. Również polecam! Świetne naprawdę! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 13, 2017 Koniecznie zadbajcie o szafki skrytkowe i aktowe, jeśli urządziliście swoje biuro w piwnicy! Wilgość, niższa temperatura i wiele innych czynników mogą źle wpłynąć na Wasze dokumenty, jak i również inne elementy wyposażenia. http://met-pol.pl produkuje wysokiej metalowe meble, które idealnie powinny się spisać w takim wypadku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 17, 2017 Warto także zaopatrzyć się w kserokopiarke, nie trzeba jej od razu kupować można np. wypożyczyć na http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 18, 2017 Nie wiem czy w każdym biurze to jest potrzebne, ale u nas akurat było bardzo, zamówiliśmy koperty na http://kopertyonline.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 20, 2017 Biuro musi być wyposażone w dobrej jakości sprzęt. Trochę mi zajęło zanim taki znalazłam. W końcu trafiłam na www.grafixbis.com.pl Mają szeroki wybór sprzętu biurowego w dobrych cenach. Polecam wam przejrzeć ich ofertę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 21, 2017 przede wszystkim trzeba wynająć porządny lokal, warto zapoznać się z ofertą www.gwiazda.info Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 17, 2017 Mój szef ostatnio pomyślał, że fajnie by było mieć w biurze drukarkę 3D :) Zrobiłam szybki research po sieci i trafiłam na https://prodesktop3d.com/ - zajmują sie sprzedażą takich drukarek. Już się nie mogę doczekac kiedy przyjedzie do nas do firmy,mamy pomysł,żeby w przyszłości drukowac na niej gadżety czy upominki dla naszych klientów - mysle,że bedzie to wyglądać świetnie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 18, 2017 Jeśli chodzi o meble biurowe, to ja polecam zajrzeć do salonu 10office, mają bardzo duży wybór mebli na każdą kieszeń, my akurat kupiliśmy dość tanie, ale jednak dobrej jakości - o takie http://www.10office.pl/meble-biurowe-alaska Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 19, 2017 To ja polecam naprawdę niedrogie kserokopiarki i drukarki od http://abcdigital.pl - świetnie nadadzą się do każdego biura :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 20, 2017 Warto do biura załatwić kserokopiarkę, zamiast kupować można np. wynajmować, my tak robiliśmy na poczatku i wynajmowaliśmy kserokopiarkę od http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 22, 2017 Jeżeli chcecie wyposażyć w swoje biuro w wysokiej jakości sprzęt biurowy to polecam wam firmę www.as-mar.com.pl z Olsztyna. Mają świetny sprzęt wielofunkcyjny w swojej ofercie, który jest wart swojej ceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 22, 2017 swae Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gajau9765 Napisano Grudzień 23, 2017 Nowe wyposażenie to jednak spory wydatek. Rozważyłabym używane, ale w takie w dobrym stanie. Używane meble do biura można łatwo znaleźć w sieci, choćby na aukcjach, sprzęt elektroniczny także, choćby na https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja - na takim używanym wyposażeniu można wiele zaoszczędzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach