Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marszmarszmarszq

Mam pomysł na swój 'interes' ale boję się go zrealizować

Polecane posty

Gość marszmarszmarszq

nie wiem jak się do tego zabrać i boję się, że nie wypali i zostanę z niczym Chciałabym przerabiać stare nieciekawe meble, robić klosze do lamp, dodatki itp. takie rękodzieło i sprzedawać je przez internet. Póki co studiuję ekonomię, znów jestem na pierwszym roku bo w zeszłym miałam problemy i nie mogłam go zaliczyć teraz też nie jest najlepiej bo ja nie chcę tego studiować, nie interesuje mnie to aż tak bardzo... Ale cholernie się boję, nie wiem jak zacząć czy to wypali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka_prawda.....
kup na jakimś bazarze różne zdezelowane rupiecie, przerób je jak uważasz i spróbuj sprzedać, nie musisz przeciez od poczatku miec wielkiego warsztatu, jak okaze sie ze masz do tego talent i twoje rekodzielo spodoba sie ludziom to bedziesz stopniowo zwiekszal ilosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marszmarszmarszq
masz też pomysł, żeby w plecaku przemycać koty przez granicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marszmarszmarszq
właśnie taki mam pomysł, czasami chodzę sobie po targu staroci i w głowie mam mnóstwo pomysłów co można by fajnego zrobić z tymi gratami...w moim pokoju tak właśnie zrobiłam tj. odnowiłam stare meble i wszyscy sie zachwycają, mam nawet miejsce na taki mini warsztat- piwnice w domu ale kurde boje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka_prawda.....
ale czego sie boisz? nie musisz przecież już na starcie wydać na to wielkich pieniędzy, brać kredytów albo rzucać studiów:o na poczatek możesz przecież wybrać coś niezbyt kosztownego co cie nie zrujnuje jak sie nie uda