Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Empiryczny sprzedawca

Marketing ekskluzywny

Polecane posty

Gość Empiryczny sprzedawca

Z moich prywatnych badań wynika, że ekskluzywność towaru osiąga się podnosząc jego cenę i dokładając napis "made in germany". Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia ? Jak wam się to sprawdza w praktyce ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Empiryczny sprzedawca
Dochodzi do tego jeszcze jeden warunek - pod marką ekskluzywną nie można sprzedawać tanich, nieekskluzywnych towarów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lklulkj
ma być bardzo drogo i marka ma brzmieć podobnie do innych marek ekskluzywnych. chcąc konkurować z "guccio", "dior" nie można nazwać marki "kowaski". promowanie marki to sztuka podszywania się pod innych, po prostu "złodziejstwo" chińskim sposobem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×