Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość AnitaaaP

Podwyższenie alimentów.

Polecane posty

Gość AnitaaaP

Moja sytuacja wygląda tak: Ma 21 lat, jestem na 1 roku studiów dziennych na panstwowej bezplatnej uczelni. Mieszkam z babcią- jest mi przydzielona jako rodzina zastępcza. Gdy byłam dzieckiem zostały mi zasądzone alimenty od ojca w wysokości 200 czy 150zł. Gdy miałam 13 lat i zamieszkałam u babci, ojciec zaprzestał płacić alimentów. babcia dostawała na mnie 650zł z PCPRu. Gdy zaczęłam studia to została mi przyznana pomoc na kontynuowanie nauki w wysokości 490zł, a babci odebrane te 650zł. Babcia ma 940zł emerytury, ja mam 490zł. Studiuję 30km od domu, muszę dojeżdżać, dojazdy na miesiąc mnie wynoszą w sumie 240zł, dodatkowo ksero, książki, jakies tam pomoce naukowe, co miesiąc dokładam się babc 100zł do prądu, a teraz zimą muszę dokładać 100zł na opał. babcia ma 81 lat, jest bardzo schorowana, nie może chodzić, dużo pieniedzy wydaje na lekarstwa. Ja nie chcę jej obciązać moim utrzymaniem, chciałąbym jej pomóc, żeby nie musiała pożyczać na jedzenie. Wystąpiłam do sądu o podwyższenie alimentów od ojca. Dostałam odpowiedz i w czwartek mam przesłuchanie z mojego powodztwa o podwyzszenie alimentów. Proszę powiedzcie mi, co ja mam tam powiedzieć? O co będę pytana? Czy moje wyniki w nauce tez sie przydadzą? Mam średnia 5.0- mam kartę egzaminacyjną. Doradzcie i jak mam się zachować, bo sie bardzo stresuję;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Powiedz dokladnie to co napisalas:-) srednia jak najbardziej bedzie sie liczyla . Nic sie nie martw dostaniesz bez problemu alimenty .powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AnitaaaP