Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szafirekkkkkkkkkkkkkkkkkk

sadzenie kwiatów cebulowych w mieszkaniu

Polecane posty

Gość szafirekkkkkkkkkkkkkkkkkk

Witam , mam pytanko : czy uprawiacie kwiaty cebulowe w doniczkach w mieszkaniu ? bardzo bym chciała zacząć taką uprawę żeby było w domku kolorowo : tulipany , szafirki , chiacynty .... nie wiem jak sie za to zabrać i kiedy , jestem początkująca bardzo proszę o porady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hejhejjjjjjjjjj
spokojnie możesz posadzić je w domu moja mama od kilku lat tak robi i cebule zawsze jej startują i kwitną do tej pory sadziła głównie krokusy, hiacynty i tulipany, ale myślę ze spokojnie możesz posadzić wszystkie cebulowe pozdrawiam i życzę kolorowych parapetów :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szafirekkkkkkkkkkkkkkkkkk
dziękuje :) a skąd mama ma krokusy ? to piękne kwiatki ale nie wiem gdzie i kiedy je dostane, w sumie raz w tygodniu odwiedzam sklep ogrodniczy i ostatatnio załapałam sie na szafirki takie już w doniczkach tzn cebulki z których rosną gałązki zielone takie małe i zastanawiam sie czy one zakwitną , a w marketach są cebulki takie pakowane a do nich przypięta informacja z wyglądem kwiata , w tamtym roku kupiłam takie 2 opakowania i nic mi nie wyrosło :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałam podobnie, coś nie mam ręki do kwiatów cebulkowych ;/ jedynie jak kupię "gotowe" lub dostanę, to jakoś się trzymają ;) albo mają jakąś siłę woli do przetrwania, albo są łatwiejsze w utrzymaniu ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trop
a "wysezonowałaś" ( tzn. po posadzeniu wyniosłaś doniczkę w ciemne i zimne miejsce na ok 4 tyg.)? Inaczej nie będą ci kwitły...

Udostępnij ten post


Link to postu