Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Fucina

Szukam przyjaciółki

Polecane posty

Jestem sama, w realu moje znajome mają mnóstwo obowiązków i nie mają czasu na kontakty, ja sama mam czas ograniczony, ale chętnie poznałabym starszą panią chętna do przyjażni.

Gość zołzencja
ile masz lat?

Gość zołzencja
czemu niestety? nie wiem tylko, czy uda ci się poznac sztarsza od ciebie pania, ktora bedzie umiala obslugiwac komputer i kafeterie, bo i taka umiejetnosc w twoim wieku to raczej rzadkość.

No nie przesadzajmy, ja jeszcze pracuję, jestem księgową, a paniom w moim wieku nie straszny jest komputer, a w końcu i z młodszą osobą mogę wirtualnie się zaprzyjażnić, mój bagaż doświadczeń może komuś służyć

Kochana nie dziwne tylko mnóstwo obowiązków, dzieci, wnuki, rodzice, nawet nie wiesz jak to jest, a ja też nie mam czasu na ploty przy kawie, takie pisanie w zaciszu domowego ogniska jak masz chwilkę to zupełnie coś innego

ja z kolei proponuje ci Onet.pl Czat Ja tam znalazlam sobie 2 kolezanki do pisania internetowego .Znajomosc moja z nimi trwa 4 lata i jest super .Dostosujesz sobie pokoj do swoich potrzeb ,przejdziesz na priv i hulaj dusza piekla nie ma :-P

Gość zołzencja
a ja jakos od zawsze nie czuje potrzeby wysluchiwac obcych kobiet na wielogodzinne bla bla, jesli nie maja powaznych problemow. nie lubie plotek, nie lubie cudzych wukow,nie interesuja mnie cudze kredyty, hemoroidy, wczasy. nie lubie tracic czasu dla kogos, kto nie ma realnego problemu

Gość BBBRRRRRRRRRR
na kafeteria.pl rowniez duuuuzo siedzisz

Gość Sama nie wiem...
Ja chyba jestem za młoda na taką przyjaciółkę bo mam 42 lata. Moja Mama ma 75. Ty nie masz dzieci czy męża do pogadania? Jesteś wdową?