Mikaela90 0 Napisano Marzec 9, 2013 Czy może mógł by mi ktoś doradzić w sprawie odwołania się od kary jaką nałożyła na mnie platforma N?? Sytuacja wygląda tak: oddałam dekoder do punktu serwisowego, bo ciągle gubił sygnał z satelity i nie reagował na "polecenia" pilota. W punkcie serwisowym pan stwierdził, że jest to usterka techniczna, za którą nie odpowiadam i wysłał ten oto zepsuty dekoder do serwisu. W tym oto serwisie jakiś mądry pan/pani swtierdzil, że jest to usterka mechaniczna za którą to ja odpowiadam, wiec nałożono na mnie karę w wys 400 zł. Dzwoniłam na infolinię, gdzie nie dowiedziałam się nawet czym jest ta usterka mechaniczna (co niby zepsułam), za to oczywiście przedstawiano mi wymyślne pakiety a jak już powiedziałam, że chce zrezygnować, to ta pani tam na rzęsach stawała abym tylko od niej coś wzięła i nie rezygnowała. Czy ktoś z was może mi podpowiedzieć jak mam napisać dobre odwołanie od tej decyzji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach