Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

monikaadrianna

reklamacja

Polecane posty

Mam pewien problem odnośnie reklamacji. W listopadzie oddałam tablet do naprawy-moj chlopak na nim usiadl i w skutek czego pekl ekran. Dodam, że tablet był ubezpieczony od przypadkowego uszkodzenia, dzięki czemu pokrywam tylko 20% kosztów naprawy. Jakos w grudniu przyszło pismo, że do zaplaty jest ok. 80 zł. Zapłaciłam, tablet wrócił, ale okazało się, że ma 3 inne wady po włączeniu... Więc oddałam spowrotem go do serwisu... W tym ubezpieczeniu jest wyraźnie napisane, że naprawa trwa do 21 dni roboczych... a ja po wysłaniu go w grudniu otrzymałam go dopiero wczoraj. Oczywiście raz w tyg dzwoniłam do nich i chciałam wyjaśnień, a to nie wiedzą co jest, a to wiedzą i próbują naprawić, różne tłumaczenia. W każdym razie odesłali mi tego tableta, ale zlikwidowali 2 wady, 3 najgorsza sprawia, że i tak tablet jest bezużyteczny. Chciałabym złożyć skargę, bo wydaje mi się, że serwis nie jest wobec mnie fer. Tablet kosztował 700zł plus ubezp. 200zł. Chciałabym odzyskać pieniądze, przed tym przypadkowym uszkodzeniem tablet był wystawiony na sprzedaż, jednak tak sprawa się potoczyła... Nie wiem jak mam z nimi rozmawiac, wiec proszę o poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skontaktuj się z rzecznikiem
praw konsumenta przy starostwie powiatowym w Twoim mieście. mi kiedyś bardzo takowa osoba pomogła. i jest to bezpłatne. musiałam tylo wysłać mu mailem komplet posiadanych dokumentow, on zapoznał się ze sprawą i po kilku dniach wysłał informację co z tym fantem zrobić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×