Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

senta38

Niedosłuch centralny

Polecane posty

Czy któreś z Waszych dzieci ma zdiagnozowany niedosłuch centralny. Jaką rehabilitację stosujecie? Czy dziecko jest zaopatrzone w system FM. Moja córcia ma 8 lat i staramy sie o system FM tylko nie ma orzeczonej niepełnosprawności ( 2 komisje negatywne ) jak to jest z Waszymi dziećmi ?

Gość Marta Studentka
Witaj Senta, niestety nie doradzę Ci nic w tej sprawie jednak chciałabym prosić Cię o pomoc. Jestem studentką pedagogiki i jestem aktualnie w trakcie pisania pracy na temat problemów szkolnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym z centralnym zaburzeniem przetwarzania słuchowego. Aby dokładnie zrozumieć i pogłębić ten temat chciałabym uzyskać kilka informacji bezpośrednio od rodzica oraz dziecka zmagającego się tym problemem.

Gość Marta Studentka
cd. Dodam jeszcze, że problem z jakim zmaga się Twoje dziecko niestety z wielkim ubolewaniem muszę to powiedzieć jest często w naszym kraju bagatelizowany, ze względu na zwyczajną niewiedzę. Sama rozmawiając z wieloma pedagogami zrozumiałam, iż nie rozróżniają oni klasycznego niedosłuchu związanego z uchem środkowym a niedosłuchu o podłożu mózgowym.

Gość Marta Studentka
Trzymam kciuki w walce o godziwe warunki rozwoju dla Twojego dziecka. Jeśli znalazłabyś chwilę i nie byłby to dla Ciebie problem to proszę Cię o kontakt - jeśli mieszkasz na terenie Śląska - chętnie się z Tobą spotkam jeśli jednak nie to chciałabym Cię prosić o udzielenie krótkiego wywiadu ( mailowego ).

Gość Marta Studentka
Będę wdzięczna za odpowiedź i liczę na Twoją pomoc. Pozdrawiam, Marta (mg14.07@wp.pl)

Gość gość