Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Niebieska sukienka 713

ważne pytanie - który klient jest ważniejszy

Polecane posty

Gość Niebieska sukienka 713

Witam serdecznie, proszę mi powiedzieć co w takiej sytuacji. Jestem w biurze - rozmawiam z klientem przez telefon, a w trakcie rozmowy wchodzi do biura klient. CO powinnam zrobić w tej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poprosić żeby usiadł i poczekał az skończysz rozmowę z tym klientem z którym rozmawiasz przez telefon jak skończysz to zwyczajnie przeproś dodając że to różniweż była rozmowa służbowa (a nie pogawędki z koleżanką)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niebieska sukienka 713
właśnie też tak myślałam iż powinnam skończyć rozmowę telefoniczną z klientem a potem zająć się tym co przyszedł w tym czasie do biura jednak nie jestem pewna więc prosiłam o opinię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×