Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość magdulaaaaaaa

SILNA KOBIETA PRZYCIAGA NIEUDACZNIKOW..?

Polecane posty

Gość magdulaaaaaaa

Witam mianowicie zastanawia mnie to.. jestem mloda mam 22 lat - wiem zycie przede mną. Jestem silną kobietą,pewną siebie,ale nie jakimś wampem, znam swoją wartosc, jestem ambitna,pracuje sama sie utrzymuję, studiuję. Byłam w 3letnim zwiazku z chlopakiem, ktory byl niepewny siebie,cichy - Ja widzialam w nim wtedy dobrego czlowieka a byla to swego rodzaju fakszywa skromnosc, on wyrobil sie przy mnie i ostatecznie rozstalismy się 3 miesiace temu (znalazl sobie szybko nową kobiete). Oczywiscie moj wniosek po calym zamroczeniu łzami byl taki,zeby w przyszlosci nie byc z niedoawrtosciowanym facetem, bo sytuacja sie powtorzy. Jestem osoba silna,ale bardzo potrzebujaca uczucia, wspacia mezczyzny i tacy mnie pociagaja. Minelo jak mowilam 3 miesiace od zakonczenia mojego zwiazku i... widze,że przyciagam samych tzw. fajtlapow. Jeste osoba atrakcyjna, czesto slysze komplementy,ale czy to w realu czy na jednym z portali spolecznosciowych - to jakas plaga, zaintereswoanie okazuja mi tylko i wylacznie ci niedowartosciowani, baaardzo biedni (nie jestem materialistka, w zadnym wypadku,ale jak koles student mowi mi ze po wydaniu stypendium na mieszkanie i oplaty zostaje mu stowka na miesiac a on nie chce isc do pracy choc ma wolny czas - dla mnei to szok) nie jestem kobieta wulgarna, wygladajaca jak 'bierz mnie tu i teraz' jestem osoba mila, przyjazna aczkolwiek sympatyczna. Wczesniej myslalam ze to tylko glupie przypuszczenia ale dlaczego kazdy co do jednego facet okazujacy mi wieksze zainteresowanie 'nie ma jaj' ? Nie chodzi mi o typ macho, marzy mi sie facet stanowczy,radosny,pewny siebie i umiechniety, wiadomo kazdy ma wady,ale skoro cenie siebie dlaczego mialabym obnizac poprzeczke dla nieudacznik