Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Anuull

Nie otrzymałam towaru od sprzedającego

Polecane posty

Gość Anuull

Zakupiłam prawie miesiąc temu serduszko grawerowane w sklepie internetowym. Ładna strona, adres sklepu w Płocku, telefon podany. (adres strony: bat92.pl ). Wpłaciłam przelewem pieniądze. Po 2 tygodniach się zaczęłam niecierpliwić,to zajrzałam na strone internetową, aby spisać meila, a tu NIE MA TAKIEJ STRONY. Wczesniej przy zakupie spisałam telefon, to zadzwoniłam, a tam poczta głosowa. Zapłaciłam niby 50 zl, to nie tak wiele, ale dlamnie osobiście dużo. CO ROBIĆ?? PS. na fejsbooku też mają swoją stronę, ale jakby 2 msc temu zamarła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×