Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jak napisać maila- praca

Polecane posty

Gość gość

hej, po miesiącach poszukiwań udało się, znalazłam pracę :) Byłam na rozmowie, oprowadzono mnie po firmie, poznałam współpracowników. Umówiłam się, że w tym tygodniu napisze maila od kiedy mogę zacząć. W związku z tym mam pytanie.. Pierwsze maile które wymieniałam były bardzo oficjalne (z mojej strony), jednak zauważyłam że w pracy panuje luźna atmosfera. Wszyscy zwracali się po imieniu, także do mnie. Czy w takim wypadku mogę napisać "witam i pozdrawiam" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pewnie, że możesz tak napisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a może lepiej pzostać przy formie "szanowna pani i z poważaniem"? wiem że to pierdoły ale to pierwsza moja poważna praca i nie chce palnąc głupoty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie wydaje mi się, że jest to nie poprawna forma. U mnie w firmie obojętnie z kim wymieniałam e-maile zawsze jedna jak i druga strona zwracała się w takiej formie i do głowy by mi nie przyszło, że jest to coś niewłaściwego. Przecież nie piszesz "cześć, uściski, całuję".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×