Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KidsFunShop

Polecam kilka tysięcy produktów dla dzieci

Polecane posty

Gość KidsFunShop

Polecam kilka tysięcy produktów dla dzieci. Największy wybór w Polsce. I jedyny sklep w Polsce gdzie znajdzie produkty z serialu Violetty, na którym teraz oszalały wszystkie dzieciaki. Oferujemy też produkty Monster High w super wyprzedaży do 75 % taniej . Najlepszy sklep w sieci kidsfunshop.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
super sklep ! polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zdecydowanie nie polecam-zamawiałam towar 26 sierpnia, jest 13 września,a ja nie mam towaru...Pisałam maile do właścicielki sklepu-od 30 sierpnia już nawet nie odpisuje...Muszę zgłosić wyłudzenie-230 zł. Nie wiem jak tak można!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
JA tez zamawiałam w tym sklepie za 115 zł i pieniędzy nie chcą oddać, wystawiają produkty których nie ma na stanie! zdecydowanie odradzam!!!! złodzieje!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zły to sklep. Wystawia produkty, których nie ma na stanie. Ponoć dopiero sprowadza!!! OSTRZEGAM - NIE KUPUJCIE!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, ostrzegam przed tym sprzedajacym. To oszust. Zamowilam i oplacilam towar. W chwili obecnej nie mam ani pieniedzy ani towaru. Sprzedawca nie odpowiada kompletnie na maile. Telefon podany do kontaktu w ogole nie istnieje. Gdy sie dzwoni otrzymuje sie informacje "nie ma takiego numeru". Przelknelabym fakt,gdyby nie to, ze mial byc to prezent dla corki. Trzeba nie miec zadnych zasad moralnych, zeby tak oszukiwac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amelia2013
To oszust. Zaplacilam 87 zl. Nie otrzymalam ani produktu ani pieniedzy. Nie odpowiada na maile. Telefon podany do kontaktu w ogole nie istnieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amelii2013
Witam, kontakt z tym sprzedawca jest okrutny. Wlasciciel sklepu kazal mi usunac moje poprzednie wpisy straszac mnie sprawa o pomowienie, dlatego, ze napisalam, ze jest oszustem, bo do dzis dnia od zamowienia i wplaty za towar 26.11 nie mam ani pieniedzy ani towaru. Telefon podany w kontakcie nie istnieje. Wlasciciel sklepu odpisal, ze nie zyczy sobie kontaktu z klientem i wpisal, bo cos musial. Nie wiem, jak mozna prowadzic tego typu dzialanosc i nie zyczyc sobie kontaktu z kupujacym. Nie odpisuje na maile. Odpowiedz otrzymalam dopiero, kiedy nadmienilam, ze jezeli nie dostane zwrotu mi naleznego wniose sprawe do prokuratury z art.286 &1,2,3 i 4. Sporzadzony regulamin sklepu ma dwa wykluczajace sie punkty w ustepie pierwszym mowi sie o realizacji zamowienia do 10 dni w ustepie 2 punkt 8 mowi sie o realizacji wysylce zaraz po wplywie pieniedzy na konto. Wlasciwiel sklepu twierdzi, ze wyslal towar. Dodam, ze oplacilam DHL 26.11 dzis jest 04.12 i przesylki nie ma. Mimo prosb nie otrzymalam numeru listu przewozowego ani daty nadania przesylki. Aby sprzedawca nie twierdzil, ze go pomawiam podaje ponizej wycinek mojej i jego korespondencji. Jezeli ktokolwiek chce sobie zaoszczedzic nerwow niech tam nie kupuje. Wnioslam o wykasowanie poprzednich wpisow, bo ten ktory umieszczam jest wystarczajacy w tresci Sklep Kids Fun Shop 08:26 (5 godz. temu) do mnie "Zamówiony towar dostarczamy za , Kuriera Poczty Polskiej lub paczkomatów.. w terminie do 10 dni od potwierdzenia wpłaty , chyba że opis przedmiotu stanowi inaczej. Czyta Pani co chce czytać i jest d a Pani wygodne . Nigdzie nie jest napisane ,że zamówienia są realizowane od ręki. Numeru telefonu nie ma i nie bedzie, bno ja nie zycze sobie rozmaiwać z klientami i mam do tego prawo, sklep jak stanowi regulamin prowadzi tylko kontakt emailowy i koniec, nie muszę się z tego nikomu tłumaczyć ani nikt nie bedzie na mnie wymuszał używania telefonu, a ze automatyczy system wymusza wpisanie telefonu wiec jest wpisane byle co" do Sklep Temat bedzie wyczerpany jak dostane towar lub zwrot pieniedzy. Prosze poraz kolejny o PODANIE NUMERU LISTU PRZEWOZOWEGO I DATE NADANIA PRZESYLKI W CELU SKONTAKTOWANIA SIE Z FIRMA PRZEWOZOWA. Do tej pory nie otrzymalam ani numeru ani daty nadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam ten sam problem zamówiłam mojemu synkowi na urodziny juz mija drugi tydzień juz po urodzinach, a towaru dalej nie ma. Telefon tak jak było napisane wyżej , na emaile nikt nie odpisuje. masakra jakaś ,a nie sklep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze zbiorowo mozna podac ta "przemila" Pania do prokuratury z artykulu 286 KK? W innym wypadku beda kolejne osoby, ktore znajda sie w takiej sytuacji jak my.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mateczka2013
Ja polecam pod kątem prezentów sklepik: na święta body z mikołajem - promocja jest teraz... http://www.agugu.com.pl i jeszcze plyty z muzyką i wierszami- fajne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, moje posty to te pod nazwa Gość (z 03.12 14:55) oraz Amelia2013(03.12 godzina 14:57 i 04.12). Dzisiaj tj. 11.12.2013 otrzymałam przesyłkę towar zamowilam i oplacima 26.11 zatem ponad dwa tygodnie po terminie. Jest zatem kwestia do sprostowania: 1. Sprzedawca nie jest oszustem 2. Jednak kontakt ze sprzedawca jest niemily i prawie zaden 3. Sprzedawca nie podaje numeru przesylki i daty wyslania. 4. Sprzedawca podaje, ze towar jest juz wyslany a w rzeczywistosci nie jest. 5. Podany numer tel. do kontaltu jest nieprawdziwy 6. W regulaminie sa dwa punkty ktore dotycza wysylki, ale przestrzegany jest ten, ktory mowi, ze zamowienie jest realizowane do 10 dni. Nie jest napisane czy to dni robocze czu kalendarzowe, co sprzedawca moze sobie interpretowac na wlasny uzytek. Punkt drugi ponizej podanego konta do przelewu, mowi, ze towar wysylany jest od razu po wplacie i to jest nieprawda. Poniewaz jestem osoba powazna, podkreslam raz jeszcze to nie jest oszust punkt 1, pozostale punkty to punkty, ktore powstaly na bazie mojego doswiadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciocia elbląg
W takim razie nie ma na co czekać a zgłaszam sprawę do zbadania odpowiednim służbom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Szkoda że nie napisała Pani że to z winy kuriera Pani zamówienie nie doszło a nie naszej !!!!!!!!!! oczywiście to ze kurier DHL paczkę z Wrocławia przesortował na Poznań i woził tydzień to też nasza wina, niech się Pani nie ośmiesza, i napisze prawdę. Bo opóźnienia z winy kuriera nie są naszą winą, ale najpierw pomawiać i obrażać kłamliwie , Skan przesyłki do wglądu chętnie, że przesyłka nadana poszła do Wrocławia wróciła do Poznania i ponownie przeszła na Wrocław,b o DHL popełnił błąd ale co tam wine najlepiej zrzucić na niewinnego . I zapomniała Pani że bieg zamówieia liczy się od dnia wpłaty, to ze Pani zamówiła tego dnia nie znaczy że pieniadze były i zostały zaksięgowane u Nas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Macie problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość misopi
Pięć dni po złożeniu zamówienia i zapłaceniu przelewem za prezent gwiazdkowy dla dziecka dostałem informację, że sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia do 24 grudnia. Bez komentarza na temat przyczyny. Skoro pozostał jeszcze tydzień do Świąt, oznacza to sklep oferuje przedmioty, których nie ma w magazynie. Co więcej, zamówienie widnieje w systemie wciąż jako nieopłacone. Wpłaty zaksięgują sobie w wolnej chwili? Efekt - nie mam prezentu dla córki, nie mam pieniędzy na zakup. OSTRZEGAM PRZED KidsFunShop - NIEUCZCIWYM SPRZEDAWCĄ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DarkAn
OSTRZEGAM PRZED KidsFunShop - NIEUCZCIWYM SPRZEDAWCĄ!!! Żeby uaktualnić , że pod względem realizacji nic się nie zmieniło w tym sklepie - PRZESTRZEGAM po raz kolejny. Nie kupujcie w tym sklepie!!!! Realizacja trwa bardzo długo i nigdy nie wiadomo czy będzie miała pozytywny koniec ??!! Nie sprawdziłam Państwa wpisów i na moje nieszczęście dokonałam zakupu, który niewiadomo kiedy się wydarzy, czy po 10 dniach od daty zaksięgowania pieniędzy? czy od powrotu Pani z urlopu? czy kiedy właściwie? Zamiast realizacji zamówienia od 6.02. dostałam informację, że cytat: "Automatyczna odpowiedź : Urlop do 23 lutego" pieniądze zapłaciłam za zamówienie, nie wiem co się z nim dzieje. Jeżeli zamówienie nie zostanie zrealizowane myślę, że się z Państwem skontaktuję w celu zgłoszenia grupowego doniesienia do odpowiednich organów o nadużycia ( i nie napiszę co jeszcze) , bo prowadząc sklep internetowy Szanowni Państwo powinni wiedzieć, że są to działalności które opierają się na dużym zaufaniu klienta itd.i takie rzeczy jak solidność, terminowość najczęściej cech**e sklepy internetowe - widać nie ten. Nieodpisywanie na prośby w sprawie realizacji zamówienia nie polepsza sytuacji a tym bardziej nie przybliża do realizacji bardzo często opłaconej sprzedaży. Może i w moim przypadku uda się poderwać do dyskusji prowadzących działalność pod tą nazwą przynajmniej na tym forum bo na maile nie ma odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A co sklep nie ma prawa mieć urlopu? Tylko Ty możesz mieć urlop a inni ludzie ci mają służyć balwochwalczo? Idiotka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Polecam wszystkim mamom sklep z markową odzieżą dziecięcą www.barline.eu - super towar, fachowa obsługa, szybka wysyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bierdonka1985
Polecam mamom sklep prezentzhaftem.pl, kupiłam tam wyprawkę dla chrzesniaka -okrycia, gryzaki, butelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oferujemy komplety oraz wyprawki dla chłopców i dziewczyn,wszelkiego rodzaju bieliznę dziecięcą, pajace, bluzki, body. Polecamy również artykuły do snu (różne śpiworki i kocyki) oraz do kąpieli, a także duże kolekcje czapeczek, swetrów i dresów dziecięcych. Mamy nadzieję, że kiddostate okaże się „Państwa sklepem”, dlatego serdecznie zapraszamy www.kiddostate.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vafel
Zamówiłam piórnik 11.07.14, tego samego dnia pieniądze zostały wysłane. Na początku wszystko wyglądało w porządku. Po krótkim czasie przy zamówieniu pokazała się informacja "w realizacji" i wszystko byłoby pięknie... gdyby nie fakt iż do dziś (14.08.14) nie otrzymałam towaru. Próbowałam pisać, dzwonić na numer (którego nie ma, bo wspaniałomyślny sprzedawca stwierdził, że nie ma ochoty go podawać więc zmyślił sobie byle jaki "żeby mieć co wpisać"). Z 20 razy przestudiowałam stronę sklepu, w poszukiwaniu jakiejkolwiek informacji na temat urlopu, terminu wysyłek, czegoś co usprawiedliwiłoby tak fatalną obsługę. Nic :) Zero informacji. Postanowiłam, że czekam do przyszłego poniedziałku. Jeśli nie dostanę odpowiedzi to zgłaszam sprawę do prokuratury. Proszę pisać na maila, grupowe zgłoszenie to całkiem dobry pomysł ;) belatriks44@o2.pl P.S. Moim zdaniem to jest zwyczajne złodziejstwo. NIE POLECAM, A WRĘCZ RADZE OMIJAĆ SKLEP kidsfunshop.pl SZEROKIM ŁUKIEM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oszukana09
Zamówiłam maskotkę 2.sierpnia, od razu wpłaciłam pieniądze przez Internet, do dzisiaj nie mam żadnej odpowiedzi. Wysłałam 4 maile, zamówienie ma status "w realizacji" od 4 sierpnia. Od lat kupuję produkty przez Internet i nie trafiłam jeszcze na taki brak poszanowania klienta. Nie wiem, dlaczego dokonując wpłaty od razu i z radością oczekując na produkt, musiałam dołączyć do grona kupujących, którzy padli ofiarą tego sklepu. Nie zostawię tak tej sprawy. Jeśli nie otrzymam maskotki, zgodnie z treścią mojego ostatniego maila, sprawa trafi na drogę sądową, widzę, że nie jestem jedyna. Sklep ma ostatnią szansę na wywiązanie się z umowy kupna-sprzedaży i wysłanie klientom towarów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia!!! Na zamówienie czekałam 4 tygodnie, przy czym otrzymałam tylko połowę zamówionych produktów. Kontakt z właścicielka to jakas masakra, na moje wielokrotne pytania o realizacje zamówienia odpisała,ze " nie ma ochoty zarywac zycia prywatnego klientami", cóż to mówi samo za siebie. Telefon podany na stronie nie istnieje, a na komentarz w tej sprawie otrzymałam odpowiedz ze Pani "telefonów komórkowych nie uznaje wiec go nie bedzie." Obecnie w związku z brakiem informacji o realizacji pozostałej części mojego zamówienia przekazuje sprawę właściwym organom. Unikać tego sklepu szerokim łukiem! Nic wiecej tylko zwykle oszustwo!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam.Chętnie przyłączę się do grupowego zgłoszenia do prokuratury. DN. 08.08.2014 zakupiłam przez stronę KIDSFUNSHOP piórnik i torbę o łącznej kwocie 206 zł.(wysłałam email kopie przelewu ) Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam paczki. Znalazłam jednak do niej nr tel .jest sygnał.Wysłałam sms ale zareagowała jak ją postraszyłam policją. ODP: "Nie wiem kim pani jest.Nie życzę sobie wykorzystanie tego nr. W regulaminie pisze żadnych tel."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wspaniały sklep zamówienia realizują w 24 godziny profesjonalna obsługa. Prawdziwy i wierny klient.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bajkowy Urwis
www.bajkowyurwis.pl Sklep z bajkową odzieżą dziecięcą ZAPRASZAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jakie to żenujące
Dziękuję za ostrzeżenie.Przekażę innym zeby nie zamawiali w tym sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość didi5
Miałam ten sam problem ale po ponad 2 miesiącach otrzymałam zwrot pieniędzy na konto. Po dwóch mailach ,na które nie dostałam żadnej odpowiedzi od tej złodziejki postanowiłam wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru Wezwanie Ostateczne Przedsądowe ( wzór można znaleźć w internecie). Na potwierdzenie odbioru czekałam miesiąc po czym po dwóch tygodniach dostałam maila o zmianie statusu na wysłany. Czekałam kolejne 2 tygodnie i dalej nie było przesyłki więc postanowiłam zgłosić to na Policję i w dniu wybierania się na Policję dostałam maila o zwrocie towaru. Po kilku minutach sprawdziłam stan mojego konta i otrzymałam zwrot ale od całkiem innej kobiety. Mam nadzieję,że tą złodziejką w końcu odpowiednie organy się zajmą i NIGDY WIĘCEJ KIDS FUN SHOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×