Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

bilet pkp pomocy

Polecane posty

Gość gość

Kupiłam bilet który nie ma wpisanej godziny odjazdu. Nie ma go nigdzie w rozkładach jazdy pociągu. Infolinie nie odpowiadają? Pomoże ktoś. Dlaczego tego pociągu nie ma w rozkładach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mgmgamk
bo bilet jest ważny 24 h od daty zakupu, wiec nie ma tak, ze masz bilet na konkretny pociag, bo tych pociagow moze byc kilka w ciagu 24h. oczywiscie muszą to byc konkretne pociagi, np tylko TLK, albo tylko regio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To jest na konkretny pociąg, dwa pozostałe mają inne ceny. te dwa którymi nie jadę są w rozkładzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mgmgamk
to chyba baba w kasie sie pomylila i ci zly bilet sprzedala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A jest taka możliwość, że jest to pociąg kursujący okresowo i nie ma go w rozkładzie? No ale pomocna pani go przecież gdzieś znalazła. Kupowałam w informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mgmgamk
musi byc na stronie PKP, chyba że jakis błąd na stronie, ja sie jeszcze z czyms takim nie spotkalam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dzięki, chyba muszę pojechać na dworzec. Może jeszcze ktoś coś podpowie. A czy wszyscy przewoźnicy są na jednym rozkładzie, czy trzeba każdego wpisywać osobno? Chociaż i tu nie rozumiem, czytam dane z biletu - na górze PKP Intercity , na dole przewoźnik PR???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×