Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

allegro pomocy

Polecane posty

Gość gość

rano zapłaciłam za przedmiot przez PayU, mam cały czas status rozpoczęty, jednak kasę z konta pobrano. Domyślam się, że to prze błąd w tytule, napisałam o jedną cyfrę za dużo. Napisałam do allefro i cisza :-( co robić? czekać aż kiedyś odpiszą? czy anulować transakcję? ale czy jak anuluję sama to kasa do mnie wróci? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
napisz do operatora payU, allegro raczej ma w******e na użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a jak anuluję transakcję to czy te pieniądze do mnie wrócą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
oki dzięki, a jak długo będę na nie czekała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak sie zawsze dzieje, to normalny proces. Jak odbiorca otrzyma pieniadze na konto to wyjdzie komunikat "zakonczona".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wiem, że to normalny proces, tylko ja zawsze miałam juz zakończona po 2- 3 godzinach od wplaty, a dzisiaj juz cały dzień widnieje rozpoczeta. Wiem ze sie pomyliłam w tytule i pewnie automat nie zaksięgował mojej wpłaty dla kupującego, tylko gdzieś ona widnieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tytuł przelewu nie ma az takiego znaczenia, wazny jest odbiorca i nr konta. Najwazniejszy nr konta. Nie panikuj tylko poczekaj jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w systemach płacenia PayU to własnie tytuł jest kodem i to on decyduje, bo nr konta w payu jest jednakowy dla wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość metvic
anuluj do 7 dni kasa bedzie z powrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witaj, Prawdopodobnie jest tak, jak piszą poprzednicy - przyczyną błędu jest dopisanie przez Ciebie jednej cyfry w tytule przelewu. Prześlij prosimy potwierdzenie wpłaty w formacie jpg lub pdf do naszego Biura Obsługi Klienta, a jeśli będzie taka możliwość, postarają się oni ręcznie rozliczyć wpłatę i przekazać ją Sprzedającemu - jeśli nie, wróci ona na Twój rachunek bankowy :) formularz kontaktowy znajduje się tutaj: http://www.payu.pl/kontakt/formularz-kontaktowy-dla-kupujacych Pozdrawiamy serdecznie! Zespół PayU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×