Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość canares

Szkoła Policealna a renta

Polecane posty

Gość canares

Dzień dobry. Jestem obecnie uczniem klasy 3 liceum. Gdy miałem 8 miesięcy mój ojciec zginął w wypadku i od tego czasu otrzymuje po nim rente. Będę ją dostawał oczywiście do momentu ukończenia przeze mnie 25 roku życia o ile będe się uczył.I w związku z tym mam teraz pytanie. Jestem osobą która uczy się bardzo średnio i niestety jestem świadomy że raczej polegne na maturze z matematyki i raczej z angielskiego też.Obiecałem sobie że się postaram,poucze ale jestem świadomy że raczej jest to dla mnie poziom nie do przeskoczenia ale liceum powinienem ukończyć spokojnie.Czy jest możliwość pójścia do szkoły policealnej na 2 lata i dalszego otrzymywania renty po ojcu ? Nie jestem tego pewien,ponieważ kiedyś pisali coś o likwidacji szkół policealnych i o jakiś kursach. Proszę was bardzo o pomoc....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zapytaj w swoim ZUSie, będziesz miał 100% pewność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zapytaj w swoim ZUSie, będziesz miał 100% pewność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NOVARAdom
NOVA Centrum Edukacyjne w Radomiu Zaprasza do ZAPISÓW. Rekrutacja na Semestry Jesienne jeszcze trwa. Nie zwlekaj dołącz do grupy i rozpocznij naukę. Otrzymasz legitymację uprawniająca do zniżek oraz zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły, z którym możesz ubiegać się o rentę ZUS. Zapisy Trwają do 19.11.2017!!!! !www.nova.edu.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cosinuss