Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Weronika001

Jesteśmy za młodzi na dziecko

Polecane posty

Gość Weronika001

Zaszłam w ciążę. To jest 5. tydzień i zupełnie nie wiem co zrobić. Nie wiem, czy dałabym radę zmienić całe swoje dotychczasowe życie. Mam 21 lat, studiuję dziennie, wynajmuję pokój w mieszkaniu studenckim, środki na życie dostaję od matki, która stara mi się pomagać mimo, że jej zarobki nie są wysokie i dorabiam również jako kelnerka i niania. Mój chłopak również studiuje dziennie, jest w podobnym wieku. Pracuje dorywczo, mieszka z rodzicami w dużym domu pod miastem. Bez wykształcenia nie mamy dużych szans na znalezienie dobrze płatnej pracy w tym kraju a nie chcemy skazywać dziecka na życie w biedzie. Oboje uznaliśmy, że to za wcześnie i właściwie decyzja o aborcji farmakologicznej została podjęta,(po wielu rozmowach i płaczu), tylko, że ja ciągle mam wątpliwości... Jesteśmy razem rok, nie wyobrażam sobie życia bez niego. Powiedział, że nie będzie mnie do niczego zmuszał ale nie wyobraża sobie mieć dziecka w tak młodym wieku i jest kompletnie zdezorientowany... Jestem wierząca (teoretycznie, bo do kościoła nie chodzę) i boję się, że popełnię cieżki grzech i nigdy nie pozbędę się wyrzutów sumienia... Rozmawiałam ze swoją siostrą, która z kolei jest praktykującą katoliczką i zabroniła mi usuwać, powiedziała, że mi pomoże... Jeśli chodzi o jakąkolwiek pomoc to na swoich rodziców nie mogę liczyć (ojciec nie żyje a matka, z którą nie mam dobrego kontaktu, mieszka za granicą), cała nadzieja w rodzicach chłopaka, którzy są naprawdę cudownymi ludźmi i z pewnością by nam pomogli. Nie chcę jednak "łapać męża na dziecko", rujnować życia sobie i jemu, chcę skończyć studia, znaleźć dobrze płatną pracę... Zupełnie nie wiem co robić.

Gość gość
mleko się rozlało....

Gość gość