Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość klamercia

Czy znacie miejsce gdzie mogłabym się nauczyć malować Chodzi o malarstwo

Polecane posty

Gość klamercia

Chciałabym spróbować swoich sił w rysunku i w malarstwie, na razie jestem samoukiem i amatorką, ale bardzo bym chciała się rozwinąć. Wiem, że sama więcej się nie nauczę, a słyszałam, że istnieją miejsca gdzie mogłabym się poduczyć różnych technik malarstwa i rysunku. Czy wiecie może gdzie na ternie Gdańska, lub innego miasta w Trójmieście mogłabym znaleźć taką szkołę, albo studium?

Gość gość
Może Kuźnia? Trochę o nich słyszałam, nic innego mi nie przychodzi do głowy. Ja sama nie interesuję się zbytnio sztuką.

Gość gość
Ta pracownia mieści się na Heweliusza, dobrze kojarzę???

Gość gość
Kuznia, o ile wiem, przygotowuje głownie na architekture, wiec sa to zajecia robione pod egzamin wstepny - np z aksonometrii - i generalnie rysunek ,mysle,ze nie o takie lekcje ci chodzi, bardziej o warsztat malarski, Szkolą np na Manhattanie, ew wez prywatne lekcje - wtedy powiesz,czego oczekujesz

Gość gość
Tak, na Heweliusza. Jak dla mnie dobra oferta. Każdy pasjonat znajdzie coś dla siebie, bo są pakiety, pojedyncze zajęcia, jak kto woli. Wystarczy się zainteresować programem.

Gość gość
Hej! Nie zgadzam się, że jest nacisk jedynie na architekturę i to pod kątem egzaminów! Ich propozycja jest dosyć rozbudowana. Są zajęcia w ramach "hobby" np. dla dorosłych, gdzie ktoś chce po prostu z czystej pasji zająć się malarstwem albo rysunkiem. Wszystko jest na stronie www.kuznia.vpc.pl

Gość gość
Masz racje mają ciekawą i szeroką ofertę. Szczególnie modne są plenery, które są bardzo dobrze organizowane. Są też kursy dla dorosłych, a dla młodszych np kursy komiksowe.

Gość ayroton