Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak usunąć Qvo6 Mozilla Firefox

Polecane posty

Gość gość

Zrobilam to co kazali na stronie czyli: * w opcjach zmieniłam stronę startową na inną, * w panelu sterowania usunęłam "Wsys Control", * w "zarządzaj wyszukiwarkami" nie mam tego, więc nic nie zrobiłam, * w "narzędzia "dodatki" "rozszerzenia" też go nie ma... A dalej się otwiera! Co mam zrobić, żeby się go pozbyć? Nie wiem skąd się to wzięło...

Gość fiki93
dodaj usuń programy - tu jeszcze poszukaj ctrl+alt+del zobacz czy masz w procesach

Gość gość
Weszłam jeszcze w skrót m.f. we "Właściwości" "Element docelowy" pozbyłam się tego. W panelu sterowania nic już niestety nie ma... albo nie wiem, ślepa jestem? W "procesach" też nic - chyba że tam się powinno to dziadostwo jakoś inaczej nazywać, w każdym razie nie znam się na tym...

Gość gość
Aha i w Chromie zrobiłam to samo i znikło...

Gość gość
Ale ja głupia... przejrzałam pulpit dokładnie i okazało się, że jest jeden plik którego w ogóle nie kojarzę - nie było go w panelu sterowania, więc usunęłam z niego wszystko co nie wiem czym jest... zostawiłam tylko drukarkę, internet, skype i to co sama używam i wiem czym jest. Tylko że teraz kilka rzeczy mi nie działa :P Ale tego dziadostwa nie ma!!!!

Gość gość
Może mi ktoś pomoże albo założę nowy temat :D Oglądam "Kobieta na krańcu świata" na komputerze przez stronę tvnplayer. Przeją reklamy włączam "play" i nic. Dlaczego teraz nie działa? Sprawdzałam na jakichś innych programach i też nie działa...

Gość gość
Jeśli nawet reklam nie widzisz to zainstaluj silverlight ze strony microsoftu, znajdziesz w google :D

Gość gość
Nie no reklamy idą, a jak czas na program jest tylko kręcące się kółeczko i tak na wszystkich przeglądarkach.

Gość gość
Pewnie coś popsułam jak usuwałam to dziadostwo :(

Gość gość