Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pensja mauczycielki w ciąży na L4 czy wyliczona z dodatkami typu motywacyjny

Polecane posty

Gość gość

Witam, jestem nauczycielką przebywającą obecnie na zwolnieniu z powodu ciąży zagrożonej. Ku mojemu zdziwieniu dostałam pensję o ok. 400zł mniejszą niż wtedy, gdy pracowałam. Jak ona jest wyliczona? Wiem, że jest to średnia wynagrodzeń z 12 miesięcy. Kadrowe mówiły mi, że nie wchodzą w to żadne dodatki - np. motywacyjny, ani za wychowawstwo. Tymczasem słyszałam, że pensje na L4 są często większe niż zwykle, bo wlicza się właśnie dodatki, "trzynastkę", nagrodę dyrektora. Jak to jest? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. 🌻

Gość gość
U mnie pensja na l4 ciążowym jest wyższa o 900 zł miesięcznie. Liczona średnia z 12 miesięcy + premie , dodatki itp.

Gość gość
Ja jestem od połowy września na chorobowym - 7 miesiąc ciąży. Z tego co się orientuję, to twoje 400 zł to wyrównanie, za bieżący miesiąc, ten płatny z góry, niestety chorobowe jest płatne z dołu. I tak na moim przykładzie: 1 września dostałam wypłatę, po 2 tygodniach poszłam na zwolnienie, pod koniec września dostałam wyrównanie 270 zł, a następną wypłatę - chorobowe za październik - dostanę dopiero 27 października, z dołu, czyli za "przepracowany" miesiąc.

Gość gość
witam ja mam wyższą o 260zł ciekawe czym spowodowane są takie rozbieżności w wyliczeniach

Gość gość
Ja myślę , że taka rozbieżność zależy od podstawy + premii u mnie tak to jest liczone. Sama byłam w szoku jak dostałam wypłatę na l4 o tyle wyższą niż jak pracowałam. I macierzyński nawet płatny 80 % będzie fajny :):)

Gość gość
jestem n-lem mianowanym, jeżeli faktycznie wlicza się 13-tkę, wczasowe, nadgodziny itp Na pewno wyszło by więcej niż te 260zł

Gość gość