Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość stala klientka

obsługa

Polecane posty

Gość stala klientka

Jestem stałą klientką BOTI w Chodzieży obsługa fatalna szczególnie jedna dość specyficzna sprzedawczyni,od samych drzwi jest się atakowanym,podbiega piszcząc i chodzi za człowiekiem jak za złodziejem!wciska buty byle tylko je sprzedać.Słychać ją na całym sklepie gdyż nie mówi tylko krzyczy:(Zero profesjonalizmu.Kupowałam ostatnio buty dla dziecka koniecznie chciała wcisnąć buty o numer za duże uzasadniając że na dłużej starczą ABSURD!!Kolejna sprawa,która kole w oczy na tym sklepie obowiązują koszulki firmowe ale niestety nie na każdą z pań one rozmiarowo pasują.Nie chcę oglądać czyiś gabarytów w taki sposób,bo tu i ówdzie się coś tam wylewa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
masz problem dziewczyno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
potwierdzam z całą odpowiedzialnością!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jest coś w tym prawdy i nie rozumiem tego oburzenia i takich epitetów no chyba że nic innego nie potrafi pisać oprócz jednego słowa!ŻAL:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pociąg
Moja opinia o tym sklepie jest niestety podobna czyli nie do końca podoba mi się obsługa,atmosfera,profesjonalizm,a raczej jego brak-niestety:(i szczerze mówiąc nie trzeba się tak oburzać gdy ktoś chce wyrazić swoją opinię.W granicach przyzwoitości i smaku:)Pracuję w Banku wiec wiem jacy są klienci,ale klient nasz pan i nie ważne,że nie ma się humoru lub ma się gorszy dzień uśmiech przede wszystkim.A w tym sklepie to tak jak za karę szczególnie jedna z pań:(zwłaszcza reklamacje ją drażnią. Kto jest odpowiedzialny za opiniowanie bo z pewnością nie ona!!! co za przekręt! NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!rzecznik praw konsumenta i do przodu:)to są nasze pieniądze!proszę pani estetyka na sklepie przede wszystkim!to jest naprawdę nie smaczny widok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pustelnia
Jak tak czytam te wpisy to,stwierdzam,że nie jestem sama z moimi odczuciami na temat obsługi w tym sklepie:(a w szczególności reklamacji,w jaki sposób są one rozpatrywane i jakie jest wówczas podejście do klienta:(jak zło konieczne.A jak się człowiek odezwie w sposób,który nie spodoba się sprzedawczyni to reklamacja jest nie zasadna.Pytam się jak to jest?Absurdalna procedura czy jak to tam nazwać,kilka razy ponawiałam reklamację tych samych butów,nie zgadzając się z uzasadnieniem,aż do tego doszło,że zgłosiłam tę sprawę do rzecznika praw konsumenta i wówczas CUD!!reklamacja okazała się ZASADNA!!ludzie bo jak może reklamacje rozpatrywać osoba nie kompetentna i nie przeszkolona w tym temacie.To jest szok!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość schola
Ja również chciałabym wypowiedzieć się na temat reklamacji w tym sklepie.Miałam nieprzyjemne starcie z panią prawdopodobnie ,,kierownikiem"sklepu.Okazało się że ów pani opiniowała moją reklamację i była nie zasadna!zdziwiło mnie to więc chciałam się dowiedzieć dlaczego i na jakiej podstawie tak została zaopiniowana?no i tu się zaczęło!była bardzo niemiła,podniesiony ton głosu jakieś dziwne aluzje,że źle użytkowane obuwie,itd...śmieszne!!!!ale nie dałam za wygraną i chciałam aby wytłumaczyła mi jak może opiniować reklamację osoba nie przeszkolona stwierdziłam,że zgłoszę tę sprawę do rzecznika praw konsumenta bo nie zgadzam się z wcześniejszą opinią i tak też zrobiłam no i wygrałam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×