Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wojtek 20 albo coś w ten deseń

jest źle

Polecane posty

Gość wojtek 20 albo coś w ten deseń

Nie wiem czy jest to najlepsze miejsce, ale mam problem, nie wiem do kogo się zwrócić. Czuję się okropnie. Jestem praktycznie sam. Nie mam żadnych przyjaciół ani nawet znajomych. Rodzice mnie nie lubią, rozładowywują na mnie swoją frustrację nie wiem dlaczego. Prawie nigdy i nigdzie nie czuję się bezpiecznie. Nie mam na nic pieniędzy. Prawie nic mi nie sprawia radości. Ta sytuacja to jakiś absurd. Nie wiem jak do tego wszystkiego doszło. Nie potrafię znaleźć wyjścia. Wiem, że bardzo NIE odpowiada mi to jak jest. Aktualnie studiuję, ale średnio to widzę. Pracy nie mam żadnej. Nawet moja wydawałoby się, że pasja przestaje mnie interesować. Niby lubiłem programować ale w ogóle nie mam teraz do tego głowy. W ogóle nie mogę efektywnie, czy kreatywnie myśleć. I co ja mam z tym zrobić. Mam tego wszystkiego dość. Może powinienem się wyprowadzić od rodziców, bo czuję, że mają na mnie bardzo zły wpływ. Ale już raz próbowałem - byłem całkowicie sam i po 2 miesiącach nie wytrzymałem - byłem bardzo przygnębiony aż jakiś urojeń zaczęłem dostawać. :( Czy zechciałby ktoś przedstawić złotą receptę na wyjście z takiej sytuacji? Albo może ktoś miły i pełen empatii chciałby mnie poznać? Nie wiem co robić... :( Jak żyć ? :)

Gość gość
Musisz sie usamodzielnic, bo rodzice cie zniszcza. Do niektorych ludzi nie dociera ze zeby studiowac trzeba miec spokoj i stabilizacje. Mnie tak rodzice wykonczyli, ciezko sie pochorowalam. Ciagly brak kasy i spokoju, nie moglam znalezc pracy a w nich nie mialam zadnego oparcia. Zniszczyli mi zdrowie, a studia przez to zamienily sie w horror.

Gość gość
Skoncz studia bedziesz mial dobra prace i pieniadze, pokazesz im potem wala

Gość gość