Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co teraz

Polecane posty

Gość gość

Kupiłam towar na allegro. Wpłaciłam pieniążki na konto. Towar nie przyszedł (przesyłka pocztowa priorytetowa). Sprzedawca twierdzi, że wysłał towar. Po moich ponagleniach twierdzi, że złożył reklamacje na poczcie. Miał się odezwać jak się czegoś dowie. Minął już m-c od złożonej rzekomo reklamacji. Co mogę zrobić takiej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zakupy bez obaw zrobisz w serwisie fajnej porównywarki cen, gdzie możesz kupić wszystko czego potrzebujesz. Znajdziesz tam oferty z różnych sklepów internetowych i kupisz dużo taniej niż w pozostałych sklepach, zajrzyj koniecznie na stronę cozacena.pl - http://www.cozacena.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak przesylka byla rejestrowana na poczcie - nie pamietam juz ktore sa a ktore nie - to dasz rade. jak byla z tych nierejestrowych, no to klops. mialam taki przypadek. gosciu powiedzial ze to moja wina bo moglam doplacic 2 zl, ze przez moje skąpstwo teraz mam problem. on wyslal i nie ma sobie nic do zarzucenia. pomoglo to ze wraz z innymi allegrowiczami postraszylismy go policja. bo centrum sporow wkracza dopiero na sam koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×