Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

wymiana towaru mohito

Polecane posty

Gość gość

wznawiam pytanie: witam, mam mały problem, wczoraj w mohito kupiłam bransoletkę która kosztowała 30zł. w domu kiedy zaczelam sie jej przygladac zauwazylam ze brakuje w niej aż 4 małych kamyczków, niestety nie rzuciło mi się to w oczy w sklepie bo są to drobne kamyczki. może nie robiłabym z tego problemu gdyby nie fakt, że miał to być prezent dla koleżanki. pytanie brzmi, czy wymiana takiego towaru w sklepie mohito jest możliwa? czy nie wmówią mi że sama to zniszczyłam? mam zamiar udać się tam dzisiaj bo musze działać szybko. mam paragon i wszystko co powinno być przy bransoletce. coraz bardziej jestem zawiedziona tym sklepem bo już zdażył mi się zwrot, miała któras z was podobnie? (na paragonie z tyłu zawsze pisze ile czasu jest na to i czy jest to mozliwe ale tym razem mam egzemplarz bez takiej informacji stad moje pytanie), dodam jeszcze ze w regulaminie na stronie nie ma ani słowa o wymianie, jest tylko o zwrocie towaru. dziekuje z góry za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nikt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
witaj dobra duszo, myślę, że skoro masz paragon to spokojnie możesz iść do sklepu i zareklamować felerny towar i wymienić na inny.. wydaje mi się, że jest na to 2 tygodnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
powinni ci wymienić bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie beda mi robic problemu w stylu 'nie jestesmy pewni ze to wina sklepu, dlatego nie przyjmiemy tego z powrotem' ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przekonasz się jak pójdziesz. Czy Wy zaczniecie używać głowy oprócz klepania w klawisze na kafeterii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
odezwal/la sie ta/ten co akurat nie klepie w klawisze na kafeterii od tego jest to forum zeby sie zapytac czy doradzic. tyle jadu ile jest w niektorych ludziach to po prostu mozg wysiada...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mózg to Ci chyba już dawno wysiadł. Skąd kafeterianie mają wiedzieć co C***owie Pani w sklepie??? Przy okazji, po drodze, sprawdź gdzieś poziom swojego IQ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie wiem czy dobrze przeczytalas moje pytanie pani mądralińska, bo wyraznie napisałam 'miała któras z was podobnie?' licząc na to, że wypowiedzą się osoby ktore mialy taka sytuacje i beda o dziwo wiedziały czego moge sie spodizewac. nie musisz mi dogryzać jaka to ja jestem tępa, nie robi to na mnie absolutnie żadnego wrażenia, a IQ to co najwyżej sprawdzić możesz sobie sama, bo coś kiepsko z czytaniem ze zrozumieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Skończ marudo. Dostałaś odpowiedź, że można zwrócić towar? Dostałaś. Ale zrzęda musi dociekać dalej - a co powie pani w sklepie? Jasnowidza szukasz? Po interpunkcji w wypowiedzi widzę, że poziom ogólny jest wyrównany :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli drażni cie ten temat to wyjdź i nie wracaj, nikt nie każe ci sie wypowiadać. z moja interpunkcją wszystko jest w porządku, nie musisz się martwić, za to z twoim czytanie, niestety dalej słabo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Rzeczywiście, widzę, że temat zawiera dylematy jakiegoś gimbusa, w dodatku niedorozwiniętego. Niech ktoś odpowie panience co powie jej sprzedawczyni, bo spokoju nie da...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×